echt apart ja, maar ik vind hem wel heel mooi. en als je daarna zin hebt om te dansen moet je hier naar luisteren:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:23 schreef Airelle het volgende:
Ik vind het tof! 'Hide and Seek' is echt een apart nummer.
Heel mooi nummer inderdaadquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ze heeft een puik nummer samen metBlue October
, het heet Congratulations. Erg goed nummer, maar das logisch, met BO
.
Vooral dat snelle stukquote:
Geinig dat er nog een topic over d'r rondzwerft.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:02 schreef Misstique het volgende:
Ik heb sinds kort de muziek van Imogen 'ontdekt' en ben helemaal verliefd.
Komt ze wel eens naar NL?
Ik zou haar heel graag deze willen horen zingen, de live versie vind ik stukken beter dan de hele strakke albumversie:
Schitterend..
Augustus, 13 liedjes. Ben benieuwd!quote:
Zeer benieuwd. Mijn favoriete zangeres.quote:
BST is British Summer Time en dat is één uur achter ons. In Nederland dus vanaf 19:20.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:48 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Morgen is de eerste single online te beluisteren.
Tune in at 10:20am PDT (6:20pm BST) or listen online at http://kcrw.com to catch Imogen...
Hoe laat is dat in onze tijd?
Nee en dat vind ik zo jammer. De keer dat ik haar heb gezien was echt een van de gaafste concerten die ik ooit heb bijgewoondquote:Op maandag 8 juni 2009 19:59 schreef Elegy het volgende:
Erg veel tourt ze niet geloof ik, hooguit wat shows in de VS en UK de afgelopen paar jaar.
Zie het nu pas.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
BST is British Summer Time en dat is één uur achter ons. In Nederland dus vanaf 19:20.
Maar goed, opgelost.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:58 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee en dat vind ik zo jammer. De keer dat ik haar heb gezien was echt een van de gaafste concerten die ik ooit heb bijgewoond. Kan ook echt niet wachten op haar nieuwe album. Een voorproefje hier:
Omg dit is geweldigquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:13 schreef Seven.of.Nine het volgende:
En het volledige nummer. First train home. Beetje Let Go achtig..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |