quote:Op zondag 11 juni 2006 09:50 schreef Lemming22 het volgende:
Ik werk in een ziekenhuis en moet 's avonds de patiënten drinken geven. Helaas is dat tijdens bezoekuur en per avond zijn er toch weer een stuk of 4 à 5 mensen (vaak bezoekers) die denken het ei uitgevonden te hebben als ik aan de patiënt vraag:
Lemming: "Wilt u nog iets te drinken?"
Patiënt: "Ehh doe maar..."
Bezoeker er doorheen: "Doe mij maar een pilske! Moehoehahahaha"
![]()
Of de patiënt regeert met:
Patiënt: "Doe maar een jonge klare!"
Bezoek: "Moehoehahaha"
Lemming (probeert beleeft te zijn, perst er nog een pijnlijke glimlach uit): "Nee dat hebben we niet"
Bezoek: "Jullie hebben ook niets!"
Lemming:![]()
Of:
Lemming aan patiënt: "Wilt u nog iets te drinken?"
Patiënt zegt wat hij wil hebben
Bezoek: "En doe nog maar 5 koffie!"
Lemming: "Nee, bezoek mag ik geen drinken geven"
Bezoek: "Ja, maar dat was een grapje!"
Lemming denkt: Jaja uhuh als ik je koffie had gegeven was je er maar al te blij mee geweest. Zielige manier van koffie schooien)
Dus tip aan de mensen hier: als je in een ziekenhuis op bezoek komt en iemand komt om drinken vragen aan de patiënt, probeer gewoon NIET het grapje te maken over pilskes, want die horen we zo ongeveer 5x per avond en dat is NIET grappig.
Die is echt te slecht.......quote:Op maandag 19 juni 2006 19:40 schreef Justaname het volgende:
"Hoe laat is het?"
-"Tijd om een horloge te kopen" muhahahaha
Zal ze leren hahahahaquote:Op maandag 19 juni 2006 17:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die hebben wij ook. Laatst had ik een klant die die grap maakte, maar toen reageerde het briefje dus wel op de stift... Nog nooit iemand zo rood zien worden
geef maar aan de burenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:51 schreef mindflick het volgende:
Hetzelfde als bij de post; "Die blauwe mag je houden", en dan heel hard lachen.
Of "Zit de 100.000 erbij?"
Die eerste heb ik zekers wel 60 keer moeten aanhoren.
Ik lachtequote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:00 schreef Tichelaar het volgende:
*ding dong*
Jehova's getuigen: "wij brengen u Jezus"
en dan die mensen die zeggen: "fijn, zet maar in de gang"
Haha schitterend!quote:Op zondag 11 juni 2006 22:26 schreef Roel123 het volgende:
Of als er mensen shag komen halen en je vraagt of ze er vloei bij willen.
"Nee, ik eet het zo wel op"![]()
Jezelf quoten, dat is intelligentquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:15 schreef melisjuh het volgende:
net als je bij de kassa kleingeld bij vraagt is de standaard uitspraak:
"nee sorry heb het niet uitgegeven" of "kheb het net in de spaarpot gadaan "
das pas irritant
Ah, ik heb ook een 100.000-opmerking vaak aan moeten horen. Geef je 10 eurocent wisselgeld, krijg je als standaardreactie "Wheheh, begin van de 100.000!".quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:51 schreef mindflick het volgende:
Hetzelfde als bij de post; "Die blauwe mag je houden", en dan heel hard lachen.
Of "Zit de 100.000 erbij?"
Die eerste heb ik zekers wel 60 keer moeten aanhoren.
"Wij komen het licht brengen"quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:00 schreef Tichelaar het volgende:
*ding dong*
Jehova's getuigen: "wij brengen u Jezus"
en dan die mensen die zeggen: "fijn, zet maar in de gang"
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:43 schreef Dadeltje het volgende:
Of tegen een meisje met een leren broek: Heb je leren pijpen? Mwoehahaha...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |