Stoer joh... *kuch* *kuch* not *kuch* *kuch*quote:Op maandag 12 juni 2006 21:19 schreef pur33 het volgende:
Als ze aan mij vragen of ik er een bonnetje bij wil zeg ik altijd eerst nee, blijf dan 3 sec wachten en zeg dan: "doe toch maar een bonnetje". En als ze dat bonnetje dan willen geven dan loop ik weg. VET JOH! en ik zo van: ik heb hem toch gekocht
Ik weet hoertje, ik weet.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:24 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Stoer joh... *kuch* *kuch* not *kuch* *kuch*
Nog meer humoristische opmerkingen gericht aan de postbode:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:16 schreef Quarks het volgende:
"Hier is uw post meneer"
"De blauwe envelop mag je houden"
Whahaahahah...ha...ha
Beste reply in dit topic.quote:Op zondag 11 juni 2006 10:07 schreef zovty het volgende:
Een pompbediende hoef je niet af te troeven. Hij is pompbediende; afgetroefd voor het leven.
Je ziet waarschijnlijk niet veel van die meisjes van het lachen van haar stoel vallen?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:46 schreef Heatseeker het volgende:
Ik doe altijd hetzelfde grapje in de supermarkt aan de kassa.
Dat kassameisje zo van: wilt u nog zegels?? en ik dan zo van "ja postzegels
8 van ¤0,39 en 4 van ¤0,78"
Nieuwe leuke matige grapquote:Op maandag 12 juni 2006 11:47 schreef Tony_Teletext het volgende:
Ik was vorig jaar met een vriend van mij in de bart smit, we wouden kolonisten van catan kopen.
Komen we bij de kassa zegt het meisje: "Is het een kadootje?"
dus ik zeg ja.
Zij die doos inpakken was het papiertje net iets te klein, nieuw papiertje afgescheurd en uiteindelijk was ze klaar en ik reken af.
Geef ik het kado aan die vriend van mij (die gewoon naast me staat) en zeg ik "Kijk is, ik heb een kadootje voor je."
Hij echt zo van "Ah tof, dank je wel." en begint het weer uit te pakken,
gaaf de kolonisten van Catan, die wou ik net hebben.
Dat meisje achter de kassa echt zo van![]()
Schijnheilige. Zeg het ze dan in hun gezicht.quote:Op zondag 11 juni 2006 09:50 schreef Lemming22 het volgende:
Ik werk in een ziekenhuis en moet 's avonds de patiënten drinken geven. Helaas is dat tijdens bezoekuur en per avond zijn er toch weer een stuk of 4 à 5 mensen (vaak bezoekers) die denken het ei uitgevonden te hebben als ik aan de patiënt vraag:
Lemming: "Wilt u nog iets te drinken?"
Patiënt: "Ehh doe maar..."
Bezoeker er doorheen: "Doe mij maar een pilske! Moehoehahahaha"
![]()
Of de patiënt regeert met:
Patiënt: "Doe maar een jonge klare!"
Bezoek: "Moehoehahaha"
Lemming (probeert beleeft te zijn, perst er nog een pijnlijke glimlach uit): "Nee dat hebben we niet"
Bezoek: "Jullie hebben ook niets!"
Lemming:![]()
Of:
Lemming aan patiënt: "Wilt u nog iets te drinken?"
Patiënt zegt wat hij wil hebben
Bezoek: "En doe nog maar 5 koffie!"
Lemming: "Nee, bezoek mag ik geen drinken geven"
Bezoek: "Ja, maar dat was een grapje!"
Lemming denkt: Jaja uhuh als ik je koffie had gegeven was je er maar al te blij mee geweest. Zielige manier van koffie schooien)
Dus tip aan de mensen hier: als je in een ziekenhuis op bezoek komt en iemand komt om drinken vragen aan de patiënt, probeer gewoon NIET het grapje te maken over pilskes, want die horen we zo ongeveer 5x per avond en dat is NIET grappig.
Hahhaaquote:Op maandag 12 juni 2006 11:47 schreef Tony_Teletext het volgende:
Ik was vorig jaar met een vriend van mij in de bart smit, we wouden kolonisten van catan kopen.
dus ik zeg ja.
Zij die doos inpakken was het papiertje net iets te klein, nieuw papiertje afgescheurd en uiteindelijk was ze klaar en ik reken af.
Geef ik het kado aan die vriend van mij (die gewoon naast me staat) en zeg ik "Kijk is, ik heb een kadootje voor je."
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:56 schreef RTB het volgende:
Er loopt een broodje ham een café binnen. Het broodje ham vraagt om wat te drinken. Zegt de barman "wij serveren hier geen eten".
......
Wees maar niet bang vriend, dat gebeurt ook. Maar nog steeds zijn er nieuwe mensen die hetzelfde 'grapje' maken. En ja, dan wil ik er wel eens over klagen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:45 schreef ballieking het volgende:
[..]
Schijnheilige. Zeg het ze dan in hun gezicht.
Ach so,een dronken Duitser?quote:[b]Op vrijdag 16 juni 2006 09:01 schreef RandomReader WHAHAHALOLLRRREINSZWEI!!!!" Damn daar kan ik echt kromme tenen van krijgen
OMGquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:14 schreef BrickTop het volgende:
Tegen de kapper: een beetje bij knippen a.u.b.
Kapper: dat gaat niet, er kan alleen haar af.
![]()
![]()
Idd zo gaar die hoorde ik eergister nog :/quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:50 schreef Marsepein het volgende:
Als een kassiere vraagt of ik een plastic zak wil, dan vraag ik altijd of zij een kartonnen doos prettiger vindt ...
En je moet je auto eens wassen in de straat. 'Zal ik die van mij ernaast zetten', 'Je mag de mijne ook wel doen', 'Ik breng zo de mijne hoor'.
Hahaha deze vind ik goedquote:Op maandag 12 juni 2006 11:47 schreef Tony_Teletext het volgende:
dus ik zeg ja.
Die hebben wij ook. Laatst had ik een klant die die grap maakte, maar toen reageerde het briefje dus wel op de stift... Nog nooit iemand zo rood zien wordenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:00 schreef lovegrrl het volgende:
Wij hebben op het werk een stift om briefgeld mee te controleren, je moet er dan op krassen en als het gekras verdwijnt is het biljet echt
klant: wat doe je?
ik: even kijken of het biljet echt is
klant: en?
ik: ja hoor
klant: mooi dan maak ik er nog 1
10000 grapjes in de richting van uhhu ik heb em net gemaakt kan ik eeecht niet meer horen
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:07 schreef buxol het volgende:
Na het pinnen zeggen: 'goh, zijn ze er weer ingetrapt.'
Doe ik altijd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |