Ja inderdaad, een hele bekende! Of van die mensen die je praktisch persoonlijk gaan aanvallen op de prijzen, ga dan gewoon naar de Aldi/Lidlquote:
Deze vind ik toch wel leuk.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:47 schreef Tony_Teletext het volgende:
Ik was vorig jaar met een vriend van mij in de bart smit, we wouden kolonisten van catan kopen.
Komen we bij de kassa zegt het meisje: "Is het een kadootje?"
dus ik zeg ja.
Zij die doos inpakken was het papiertje net iets te klein, nieuw papiertje afgescheurd en uiteindelijk was ze klaar en ik reken af.
Geef ik het kado aan die vriend van mij (die gewoon naast me staat) en zeg ik "Kijk is, ik heb een kadootje voor je."
Hij echt zo van "Ah tof, dank je wel." en begint het weer uit te pakken,
gaaf de kolonisten van Catan, die wou ik net hebben.
Dat meisje achter de kassa echt zo van![]()
evenals: wanneer maakt de kapper het af ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
Van de trap gevallenZoooooo 1993 grapje
Of: Goh is je kapper dood ?quote:Op maandag 12 juni 2006 12:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
evenals: wanneer maakt de kapper het af ?
Ik liep altijd in een wijk met veel slootjes en dan zeiden ze:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:16 schreef Quarks het volgende:
"Hier is uw post meneer"
"De blauwe envelop mag je houden"
Whahaahahah...ha...ha
Wie is er nou pauper, degene die zo'n grapje maakt of iemand die voor zijn beroep achter de kassa zit bij een tankstation?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Standaard grapje. "Oh als het van de belasting aftrekbaar is, dan doe maar" , in die trend
Humorloos pauper ballenvolk
neequote:Op maandag 12 juni 2006 11:29 schreef Relneger18 het volgende:
Hier op Fok! zeg je 'garpje' en niet 'grapje' OKE?!![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 11:47 schreef Tony_Teletext het volgende:
Ik was vorig jaar met een vriend van mij in de bart smit, we wouden kolonisten van catan kopen.
dus ik zeg ja.
Zij die doos inpakken was het papiertje net iets te klein, nieuw papiertje afgescheurd en uiteindelijk was ze klaar en ik reken af.
Geef ik het kado aan die vriend van mij (die gewoon naast me staat) en zeg ik "Kijk is, ik heb een kadootje voor je."
Welke slogan?quote:Op maandag 12 juni 2006 14:27 schreef Blerfaap het volgende:
Bijbaantje als tv-bezorger;
- zet die tv maar bij mij neer hoor (buurman/vrouw van de klant) hahahahaha
ik; ok, das dan (vul bedrag in) euro
nu met het wk;
- je bezorgt zeker veel van die platte schermen
ik; nee, u bent de enige
of de slogan van het bedrijf gaan opnoemen, en dan vinden ze het gek als je ze boos aankijkt omdat je het al 1000x gehoord hebt
Als Correct het niet heeft, vergeet het dan maarquote:
Wanneer ik naar sportsworld oid ga krijg ik altijd vragen van bejaarden enzo, die denken dan dat ik er werkquote:Op maandag 12 juni 2006 17:39 schreef Maraca het volgende:
Niet echt een grap maar ik krijg wel steeds dezelfde vraag:
"werkt u hier?" (voor de duidelijkheid, ik draag een uniform)
Heb altijd de neiging om te zeggen: "nee, nee.. ik ben een fan!"
quote:Op maandag 12 juni 2006 11:47 schreef Tony_Teletext het volgende:
dus ik zeg ja.
quote:Op maandag 12 juni 2006 17:50 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Vaak van de verwarrende mensen hoor, van die rode polotjes die door de Praxis gaan lopen vragen er echt om om aangesproken te worden.
Dit is echt de beste garp die in dit topic zit.. Jammer dat ik hem zelf niet meer uit kan voeren..quote:Op maandag 12 juni 2006 11:47 schreef Tony_Teletext het volgende:
dus ik zeg ja.
Heb je geen vrienden meer?quote:Op maandag 12 juni 2006 19:34 schreef glasbak het volgende:
[..]
Dit is echt de beste garp die in dit topic zit.. Jammer dat ik hem zelf niet meer uit kan voeren..
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |