Het zijn geen kutreacties, het zijn vragen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
[..]
2 nutteloze kutreacties van jou in 1 topic . Ben jij ook zo'n bejaarde stoffige krant die niet verder komt als zijn schommelstoel ?
"kijken of mijn vrouw nog wat op de bank heeft staan" is ook een veelgehoorde...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:07 schreef buxol het volgende:
Na het pinnen zeggen: 'goh, zijn ze er weer ingetrapt.'
Doe ik altijd![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:07 schreef buxol het volgende:
Na het pinnen zeggen: 'goh, zijn ze er weer ingetrapt.'
Doe ik altijd![]()
Geeft niet, ooit kreeg ik ook weinigquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:10 schreef buxol het volgende:
Of als je iets kleins moet afrekenen met 50 euro: 'ja sorry, heb net m'n zakgeld gehad'.
Wahaha en dan het briefje 2x dubbelvouwen!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:11 schreef Alicey het volgende:
"Heeft u het niet kleiner?" - "Die briefjes worden toch maar in 1 maat uitgegeven?"
Kom maar op! Je kan niet genoeg lompe grappen hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:12 schreef Nawien het volgende:
[..]
Geeft niet, ooit kreeg ik ook weinig, mja jij komt er ook wel
![]()
Gewoon terugpakken met hun eigen lompe grapjes![]()
Die ken ik helemaal niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:53 schreef Vector_SLD het volgende:
Dus ik geef die pauper zo 50 cent in ruil voor een beeldje...
Mja ik haat die opmerkingen eigelijk, want dat zijn het !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:15 schreef buxol het volgende:
[..]
Kom maar op! Je kan niet genoeg lompe grappen hebben.
Ik vond de jouwe trouwens ook erg leuk.
Was het maar kut, dan was het nog wat !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:17 schreef buxol het volgende:
Als je iemand 'KUT!' hoort roepen, dan rustig zeggen: 'Daar kan ik op rijmen... maar dat heeft geen nut.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |