Standaard grapje. "Oh als het van de belasting aftrekbaar is, dan doe maar" , in die trendquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:45 schreef BennyNL het volgende:
maar hoe moesten die mensen dan weten dat dat grapje vaak gemaakt wordt?
In die trend jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
Of "met slechte mensen gaat het altijd goed hè".
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zelf heb ik er tijdens mijn werk en bijbaan niet zo heel veel last van, omdat ik me op verschillende locaties begeef en mensen niet hetzelfde standaard grapje kunnen maken. Maar ik was toenstraks even bij een vriend van me die op een tankstation werkt, en van de 10 mensen waaraan hij vroeg " Wilt U het bonnetje erbij ? " reageren er minstens 6; Nee, ik kan het toch niet terugvragen van de belasting![]()
![]()
Anders bedenken ze eens wat origineels ofzo![]()
![]()
Ik zou als ik zo'n grapje moest maken mezelf kapot schamen
![]()
![]()
Het meest logische antwoord is in mijn ogen; NEE of JAquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:54 schreef MrBean het volgende:
[..]
Waarom is dat een grapje? Dat lijkt mij het meest logische antwoord.
Idd vooral 50+ ers jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:01 schreef SterkStaaltje het volgende:
Bejaarden zijn daar goed in
Ik behang wel gewoon met rollenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:03 schreef Damzkieee het volgende:
Ik hoor die OP grap ook 9 van de 10 keer (@tankstation). en die andere keer zeggen ze: nee, ik behang wel gewoon met rollen behang... jammer
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:54 schreef MrBean het volgende:
Waarom is dat een grapje? Dat lijkt mij het meest logische antwoord.
2 nutteloze kutreacties van jou in 1 topic . Ben jij ook zo'n bejaarde stoffige krant die niet verder komt als zijn schommelstoel ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:04 schreef MrBean het volgende:
Wat wil je met dit topic TS?
Ik vond hem wel goedquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:49 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Waarom kijkt een indiaan *zo*?
Want als ie 'zo' kijkt, ziet ie niets!!!11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |