daar ben ik ook heel makkelijk in hoor, graag of niet. Maar dat winkelmedewerkers tegenwoordig meer op hun hoede zijn vind ik niet zo vreemd hoor, sterker nog ik begrijp het best, en vind het ook niet erg.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:09 schreef Wriker het volgende:
Weggaan en nooit meer terugkomen. Take your money elsewhere.
ten eerste: criminelen komen niet in een hoogstaande boekhandel als NNBH (sterker nog: komen ze wel in de boekhandel?). Ik voel me zwaar beledigd als iemand mij met achterdocht benadert. Ik groet vriendelijk als ik de winkel binnenkom, ga met respect met de boeken om (d.i. zet ze weer terug op de plek), koop zo nu en dan nog wel eens wat, maar niet meer bij de NNBH dusquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:13 schreef buzzer het volgende:
[..]
daar ben ik ook heel makkelijk in hoor, graag of niet. Maar dat winkelmedewerkers tegenwoordig meer op hun hoede zijn vind ik niet zo vreemd hoor, sterker nog ik begrijp het best, en vind het ook niet erg.
Och meid, wat heb jij het toch zwaar he.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ten eerste: criminelen komen niet in een hoogstaande boekhandel als NNBH (sterker nog: komen ze wel in de boekhandel?). Ik voel me zwaar beledigd als iemand mij met achterdocht benadert. Ik groet vriendelijk als ik de winkel binnenkom, ga met respect met de boeken om (d.i. zet ze weer terug op de plek), koop zo nu en dan nog wel eens wat, maar niet meer bij de NNBH dusTenzij ze daar iets hebben wat een andere boekhandel niet heeft (en dat komt nog wel eens voor... helaas...), dan bestel ik het wel via internet.
Ben je echt zo naïef dat je denkt dat er in zogenaamde hoogstaande boekwinkels niet wordt gestolen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ten eerste: criminelen komen niet in een hoogstaande boekhandel als NNBH (sterker nog: komen ze wel in de boekhandel?). Ik voel me zwaar beledigd als iemand mij met achterdocht benadert. Ik groet vriendelijk als ik de winkel binnenkom, ga met respect met de boeken om (d.i. zet ze weer terug op de plek), koop zo nu en dan nog wel eens wat, maar niet meer bij de NNBH dusTenzij ze daar iets hebben wat een andere boekhandel niet heeft (en dat komt nog wel eens voor... helaas...), dan bestel ik het wel via internet.
wat?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:26 schreef YellowLedbetter het volgende:
pwnen
Niet iedereen begrijpt die nerd-taal.quote:
Dat komt misschien omdat je opvalt tussen al het andere publiek.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:37 schreef Aurelium het volgende:
Dat heb ik altijd in antiekwinkels, wil ik iets voor mn moeder halen en dan zit daar zo'n oude tang in een donker hoekje te verstoffen die nauwlettend in de gaten houd wat ik doe
Ik ken de auteur maar volgens mij schrijf je zijn naam K. Lootzakquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:25 schreef GizartFRL het volgende:
Vraag die verkoopmedewerker dan eens of ze het volgende boek hebben: "Bemoei je met je eigen zaken" Van K. Loodzak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |