Met allemaal ruis op de achtergrond zekerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:22 schreef S-Two het volgende:
Ik heb nog wel van die thunderdome hardcore ja, best grappig om dat terug te horen![]()
Mega Top 50 op 3FM met Gijs Staverman!!11quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:42 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik zat vroeger altijd zaterdagmiddag met de top40 in me handen gedrukt, alles te tapen. Leuk dat ik dat vond.
Plat, zeker?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:51 schreef Roi het volgende:
Ik heb laatst een bandje gevonden waar ik met mijn zus als 5-6 jarige opstaan, geweldig!
Mwah, dat zou je denken he.quote:
Maakt leeftijd dan wat uitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Bij een zusje van 5-6 jaar zeker wel! Maar je zegt neit hoe oud ze is!
Dat deed ik ook altijdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:42 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik zat vroeger altijd zaterdagmiddag met de top40 in me handen gedrukt, alles te tapen. Leuk dat ik dat vond.
Met de hitlijsten van de free record shop in je hand zodat je precies op het goeie moment op rec kon drukken alleen ging Gijs er altijd weer doorheen pratenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:33 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Mega Top 50 op 3FM met Gijs Staverman!!11
Zeer herkenbaar. En dan op het juiste moment weer op rec drukken, dwz liedje zo lang mogelijk opnemen zonder geklets van de presentator. En die presentatoren natuurlijk toch weer ruim voor het einde van het liedje een stomme opmerking plaatsen, alsof ze niet wisten dat hele hordes mensen aan het tapen warenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:42 schreef Intergalactrick het volgende:
Oh ja, wat een tijd zeg. Rec. Play.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:33 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Mega Top 50 op 3FM met Gijs Staverman!!11
De herinnering.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:33 schreef Mryc het volgende:
En als er dan op de ene zender even geen leuk liedje was, ging je snel naar de andere zender om te kijken of daar nog wat op te nemen viel.
En elke woensdag naar de plaatselijke cd-winkel om de Mega Top 50 en Top 40 te halen. En de jaarlijsten waren helemaal geweldig want dan kon je heel veel afstrepen als *die heb ik* haha
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:24 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Oh ja, wat een tijd zeg. Rec. Play.
whehehe geinig.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:17 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb nog een bandje van een vriendin die naar ver weg was verhuisd, die had een soort radio uitzending voor mij en een andere vriendin gemaakt. Allemaal maffe liedjes en gepraat van haar erdoorheen.
Weer eens wat anders dan een brief!
Mischien moet je dat hier even oefenen! Testtopic #55quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:14 schreef CriticasterX het volgende:
Ik ben nieuw hier, dus even aan het uitproberen hoe alles moet.Het lukt mij b.v. niet om een smilie te plaatsen; hoe moet dat ?
* wimmel_1 heeft ook nog steeds een "Dragon" actief beneden staan. Met metal tape is dat ding bijna net zo helder als een CD, alleen wél de dynamiek van een LP.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
...........stukje tekst weg gehaald...
Kep onlangs nog een tweedehands Nakamichi cassettedeck gekocht.
Ach, ga toch fietsen!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:33 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
* wimmel_1 heeft ook nog steeds een "Dragon" actief beneden staan. Met metal tape is dat ding bijna net zo helder als een CD, alleen wél de dynamiek van een LP.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:22 schreef postinggirl het volgende:
Ik heb een tijdje geleden allemaal oude zooi ingescand, voor een aparte pagina op m'n website (zie ook mijn signature). Best lachen. De ergste is die paarse uit 2000.
Creatief met hoesjes ben ik al vanaf mijn eerste (qua hoes handgetekende) tapes van begin jaren 90. Of het eindresultaat ook echt móói was, dat wisselt een beetje. Die van 1997 en 1998 zijn lelijk, maar dat komt doordat ik toen nog moest leren computertekenen.
http://www.wwzapper.com/1997.jpg
http://www.wwzapper.com/1998.jpg
http://www.wwzapper.com/1999.jpg
http://www.wwzapper.com/2000.jpg
http://www.wwzapper.com/2001.jpg
Ja, maar die jaar mixen werden altijd herhaald en je had in die tijd ook 120 minuten bandjes en daar kon een heel uur opquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:24 schreef Mryc het volgende:
Wat wel shit was, was dat er bij de jaarmixen altijd wat ontbrak, want ja, als een bandje 90 minuten had, dan moest ie bij 45 minuten toch echt gewisseld worden...
Ik heb geen onaardig deck staan hier, maar ik hoor echt verschil met een LP hoor!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:35 schreef wimmel_1 het volgende:
Veldmuis weet niet wat een goed deck aan kan ?
Rekenwonder!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:28 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, maar die jaar mixen werden altijd herhaald en je had in die tijd ook 120 minuten bandjes en daar kon een heel uur op![]()
Dito!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:42 schreef Intergalactrick het volgende:
Die mocht ik niet kopen van mijn papa want 'als de tapes vastlopen en de recorder gaat kapot dan betaal je zelf een nieuwe!!!'. Aldus mijn papa.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:28 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, maar die jaar mixen werden altijd herhaald en je had in die tijd ook 120 minuten bandjes en daar kon een heel uur op![]()
Die hoge stemmetjes op die bandjes zijn altijd zo lachequote:Op zondag 22 januari 2006 12:39 schreef Impry het volgende:
Had pas nog een cassettebandje terug gevonden waarop ik samen met mijn (nu nog steeds) beste vriend allemaal boeren aan het laten was![]()
![]()
Echt geweldig om terug te horen!Van die hoge stemmetjes en zielige boertjes, maar dat was toen helemaal stoer natuurlijk!
![]()
Heb op dit moment trouwens nog steeds altijd een bandje in m'n mini-hifi-setje klaar staan voor het geval ik een leuk liedje hoor. Meteen Rec-Play zodat ik later op het gemak op kan zoeken welk nummer het was.
Daar hebben we nog een reparatiesetje voor liggen geloofik, eigelijk voor de oude 8mm banden, maar werkt ook voor cassettebandjesquote:Op zondag 22 januari 2006 00:49 schreef buzzer het volgende:
ik had nog één cassettebandje uit 1980, maar die is helaas gebroken toen ik hem af wilde luisteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |