abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34287078
Mijn wagen moet binnen zeer korte tijd naar de APK maar ik heb er echt geen knaken voor de komende weken. Is er een manier om uitstel te krijgen want zonder APK ben ik niet verzekerd en dat wil ik niet?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:20:18 #2
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_34287829
volgens mij ben je gewoon verzekerd hoor, ook zonder APK. Je kan hoogstens een bekeuring krijgen vam 70(?) euro als je APK lang verlopen is (meer dan een half jaar) maar meestal zegt de politie dat je er even aan moet denken dat de apk verlopen is (is me verschillende keren gebeurd. Tenzij je een ongeluk krijgt dat te wijten is aan een technisch defenct dat bij de APK aan het licht was gekomen... als je auto gewoon in redelijke staat is lijkt me het niet zon probleem hem wat later te laten keuren.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:22:58 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_34287911
Naamtopic.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_34287989
Je auto mag als het goed is niet eens op de openbare weg staan als hij niet APK gekeurd is? d8 ik hoor, ik weet het niet zeker
† The 3 Kings †
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:51:06 #5
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_34288759
Boete krijg je tegenwoordig gewoon thuis gestuurd dus je hoeft niet aangehouden te worden.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_34289071
De meeste verzekeringen hebben de regel dat ze niet uitkeren als het ongeluk/de schade te wijten is aan een gebrek welke tijdens de keuring boven water had moeten komen. Je auto mag wel op de openbare weg staan, maar je riskeerd hoe dan ook een bon van ¤95,-. Dit kan zijn door aanhouding, maar ook doordat de RDW dagelijks een percentage van hun database automatisch checkt.
De enige manier om APK uit te stellen is schorsen, maar dan mag hij niet de openbare weg op en is hij niet verzekerd.
pi_34416934
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:01 schreef patje74 het volgende:
De meeste verzekeringen hebben de regel dat ze niet uitkeren als het ongeluk/de schade te wijten is aan een gebrek welke tijdens de keuring boven water had moeten komen. Je auto mag wel op de openbare weg staan, maar je riskeerd hoe dan ook een bon van ¤95,-. Dit kan zijn door aanhouding, maar ook doordat de RDW dagelijks een percentage van hun database automatisch checkt.
De enige manier om APK uit te stellen is schorsen, maar dan mag hij niet de openbare weg op en is hij niet verzekerd.
tnx!

Ik breng 'm morgen naar de APK, geen geld maar ja.. Als het goed is komt het loon in dezer dagen op de rekening en kan het toch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')