alle kleuren dus?quote:
Dus hij moet met je mee?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:52 schreef Arma_Angelus het volgende:
als ik jou was, zou ik met mijn piemelgifdonkergroen even naar de dokter gaan, strijkje laten maken.
je kan ook ff je mond opendoenquote:Op maandag 23 januari 2006 15:52 schreef Arma_Angelus het volgende:
als ik jou was, zou ik met mijn piemelgifdonkergroen even naar de dokter gaan, strijkje laten maken.
waarom neemt iedereen dan donkergroen?quote:
Omdat jij niet weet waar je over praat ?quote:Op maandag 23 januari 2006 16:04 schreef amornl87 het volgende:
[..]
waarom neemt iedereen dan donkergroen?
oke, praatquote:Op maandag 23 januari 2006 16:06 schreef BreezerFR het volgende:
[..]
Omdat jij niet weet waar je over praat ?
ik vraag het serieus, laatste reactiequote:Op maandag 23 januari 2006 16:11 schreef BreezerFR het volgende:
[..]
Ik leg alleen serieuze mensen iets uit.
Mooi, hij 'voelt' wel goed, maar het ziet er zo raar uit .. tis echt aan het vervellen .... Mjah, nog maar even afwachten danquote:Op maandag 23 januari 2006 22:24 schreef Neuk het volgende:
Ja da's normaal. Na een week of 6 kun je je tattoo pas echt beoordelen en is het allemaal helemaal genezen. Soms kan het ook langer duren en soms duurt dat korter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |