Als je klote handschoenen hebt is het nog niksquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:33 schreef BreezerFR het volgende:
Kijk, dat zijn nou fijne grips om mee te tattooeren die op die machines staan !
Een variant is wel vaker bijna hetzelfde heyquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:19 schreef BreezerFR het volgende:
Is een variant ja. Maar wel bijna het zelfde !
Welke tattoo studio heb die van jou gezet ?
[..]
Was wel grappig, kwam er later in de week achter dat de kans groot is geweest dat die gast die me tattoeerde, vorig seizoen naast me zat tijdens Feyenoord - psvquote:
Bob Katendrecht is geen probleem, Bob Pleinweg (Bodyflair) is drama. Zelf heb ik een andere voorkeur voor kunstenaars, maar slecht is bob katendrecht niet, alleen erg beperkt in ze techniek.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:31 schreef Keltie het volgende:
[..]
Was wel grappig, kwam er later in de week achter dat de kans groot is geweest dat die gast die me tattoeerde, vorig seizoen naast me zat tijdens Feyenoord - psv![]()
Och, tot nu toe geen klachten over Bob![]()
![]()
Het was Katendrechtquote:Op zondag 22 januari 2006 18:17 schreef BreezerFR het volgende:
[..]
Bob Katendrecht is geen probleem, Bob Pleinweg (Bodyflair) is drama. Zelf heb ik een andere voorkeur voor kunstenaars, maar slecht is bob katendrecht niet, alleen erg beperkt in ze techniek.
Ik heb tzelfde met piercings... mn eerste was zo pijnlijk, ik wou er daarna geen 1 meerquote:Op maandag 23 januari 2006 01:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oeh, wat laat je doen?
Ik heb er al 3, maar heb al 5 bezoekjes gehad bij de tattoo meneer2 van m'n tattoos heb ik laten 'uitbreiden'. 1zit op de onderkant van m'n rechterpols en is eigenlijk even groot maar heeft iets meer en de ander was een klein maantje en sterretje bovenop mn linkerpols en die is nu uitgebreid tot een soortvan armband met sterretjes etc
ziet er erg leuk uit
![]()
(en de derde zit op m'n rug maar die laat ik niet bijwerken)
Het deed wel zeer, maar ik krijg juist daarna best wel een kickAchja...
Wat voor werk maakt ie? En hoe heet hij?quote:Op maandag 23 januari 2006 01:28 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zo, toen die armband werd gezet dacht ik echt, 'dit doe ik echt nooit meer' maar 2 maanden erna zat ik alweer een nieuwe te bedenken
Het werkt wel verslavend, maar ik kijk wel uit dat het niet uit de hand loopt. Ik zoek toch altijd wel iets wat voor mij een betekenis heeft en ik wacht ook altijd wel even voordat ik iets echt laat zetten.
Plus het liefste ga ik naar Tattoo Charlie in Kentucky in de States... daar zit een tattoo meneer die zo ontzettend goed is.... maar het duurt wel weer even voordat ik daar heen ga
Ik zie nu pas je 'oeh waar laat je doen', sorryquote:Op maandag 23 januari 2006 01:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oeh, wat laat je doen?
Ik heb er al 3, maar heb al 5 bezoekjes gehad bij de tattoo meneer2 van m'n tattoos heb ik laten 'uitbreiden'. 1zit op de onderkant van m'n rechterpols en is eigenlijk even groot maar heeft iets meer en de ander was een klein maantje en sterretje bovenop mn linkerpols en die is nu uitgebreid tot een soortvan armband met sterretjes etc
ziet er erg leuk uit
![]()
(en de derde zit op m'n rug maar die laat ik niet bijwerken)
Het deed wel zeer, maar ik krijg juist daarna best wel een kickAchja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |