Het ANP is de bron van dit topic.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:27 schreef Schorpioen het volgende:
edit: dit is de bron dus:
http://www.nu.nl/news/660(...)emateriaal_zoek.html
Wat dacht je van de data zelfquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:37 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Hoe encrypteer je een memorystick eigenlijk in Windows?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:58 schreef Pracissor het volgende:
Daarnaast is het aantal ambtenaren met een linkse inslag schrikbarend hoog, ook op dit soort gevoelige inlichtingen/leger onderdelen en dat soort lieden hebben er soms bate bij om bepaalde informatie uit te lekken.
Het klinkt bijna heel erg eng, nietwaar?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Het wordt ook werkelijk overal bijgehaald![]()
Nou quote dat maar even. Die boeken die zeggen dat er zoveel linkse mensen werken die bewust informatie achterover drukken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:32 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Het klinkt bijna heel erg eng, nietwaar?![]()
Maar het spijt me, zelfs mijn boeken over Openbaar bestuur/Nationale Politiek vermelden dit soort feiten.
Nu de AIVD nog.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:56 schreef erikh het volgende:
Ah ze zijn in ieder geval het floppy tijdperk nu dus voorbij
Die externe automatiseerders hebben ook niets geholpen dussssquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:52 schreef Bierie het volgende:
Verbaast mij helemaal niks. Heb er ooit 3 maandjes als externe automatiseerder gewerkt.
Organisatorische rotzooi daar...
Neen, dat is de conclusie die ik trek gebaseerd op eerdere nieuwsfeiten. Zoals het inlichten van GL gemeenteraadslid met Volkert van de G. De grote steiging van het bewust uitlekken van vertrouwelijke informatie op de ministeries tijdens dit kabinet. Wel uit mijn boek: het bewust tegenwerken van LPF-ministers door de hoge ambtenaren die in overmate een sociaal-democratische stempel hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou quote dat maar even. Die boeken die zeggen dat er zoveel linkse mensen werken die bewust informatie achterover drukken.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:40 schreef Pracissor het volgende:
Als je wilt kan ik nog wel het één en ander oprakelen.
Lees maar eens 'Een onderbroken evenwicht in de Nederlandse politiek' Paars 2 en de revolte van Fortuyn. Jouke de Vries en Sebastiaan van der Lubben.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:47 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Je had het over boeken, dat wil ik graag lezen voor de rest interesseert me je hilarische slachtoffer/complotdenken geen ene zier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |