abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34283415
Ging ik net ff me dealer bellen, rekent die eikel opeens ¤ 20. Voor een klein envelopje met een kleine hoeveelheid kerst. Bah, bah en nog eens bah. Zelf koopt ie het in voor 7,50

Welja, dan gaan we maar voor het goedkopere alternatief, speed. Ook leuk, maar dan moet ik wel weer een nacht doorhalen en dan ben ik weer naar de klote. Maarja, ik zal toch wel een beetje plezier moeten hebben.

Zonder drugs is er immers geen reet aan in deze saaie tijden.
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:54:47 #2
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34283456
kabouterpost.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:55:11 #3
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_34283468
Of je neemt een overdosis en je problemen lossen als sneeuw in de zon op.
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
pi_34283495
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:55 schreef Appellenflappen het volgende:
Of je neemt een overdosis en je problemen lossen als sneeuw in de zon op.
Ik ben onverzekerd en heb al helemaal geen uitvaartverzekering. Dat zou ik mijn moeder nooit aan kunnen doen. Op dit moment is dat het enige wat me ervan weerhoud.
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_34283518
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:56 schreef t0y het volgende:

[..]

Ik ben onverzekerd en heb al helemaal geen uitvaartverzekering. Dat zou ik mijn moeder nooit aan kunnen doen. Op dit moment is dat het enige wat me ervan weerhoud.
Je ondertitel zegt dat je een verloren zoon bent, wat maakt het dan uit?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:56:45 #6
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_34283523
Ach, valt wel mee toch? Hier kost het nog gewoon een tientje de gram.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_34283546
Je moet ook naar Jaak gaan in de haven van Rotterdam bij pier 21. Nieuw spul tegen oude prijzen.
JJ72 - Heat
pi_34283552
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:56 schreef MREn het volgende:
Ach, valt wel mee toch? Hier kost het nog gewoon een tientje de gram.
Kijk, dat je in een discotheek 25 euro betaald, ok. Dat valt nog te begrijpen, maar ik ken die gast al kapot lang, haal al 2 jaar lang bij hem en nu gaat ie me opeens naaien. Waar is dat goed voor?
pi_34283563
Als je het ergens in de plus ja de plusmarkt gaat snijden krijg je 200 euro per uur misschien betalen ze je wel in natura
pi_34283572
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:53 schreef t0y het volgende:
Zonder drugs is er immers geen reet aan in deze saaie tijden.
Daar werd het mij duidelijk dat dit een bagger-topic is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')