abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:51:08 #1
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_34283315
Even een aantal ergernissen van me af schrijven, om voor elke ergernis weer een nieuw topic te maken is ook weer een beetje overdreven. Voor de mensen die het een te lang verhaal vinden, onderaan is een samenvatting te vinden. Met de plaatjes in het verhaal probeer ik natuurlijk mee te varen op het succes van de Boomlaars topics, hopelijk kunnen jullie mij dit vergeven.

Aan het begin van de dag stond mijn stemming ongeveer zo:

Vandaag moest ik even naar school om iets te checken i.v.m. studiepunten. Ik had nog een aantal nieuwe DVD's liggen die ik wilde zien maar helaas moet je ook af en toe aan je toekomst denken dus stapte ik vanmiddag maar op de fiets richting het station. Uiteraard regende het weer (ergernis 1) en toen ik bijna bij het station was ging de brug voor m'n neus open (ergernis 2, dit gebeurt dus wel vaker dat de brug opeens open gaat een aantal minuten voordat de meeste treinen en bussen vertrekken naar allerhande bestemmingen, volgens mij hebben de brug-openers hier dus een sadistisch genoegen in). Dit betekende dus dat ik weer een 5 tal minuten in de regen moest wachten. Gelukkig kon ik de trein naar Breda nog net pakken dus dat was weer een 'gelukje'.

In Breda aangekomen ging ik naar m'n school en daar probeerde ik uit te zoeken hoe het zat met een aantal zaken omtrent m'n studiepunten. De studiepunten waren nog steeds niet bekend dit terwijl ik er al anderhalve maand op wacht. Het repliek van de desbetreffende personen: 'Ja, het was vakantie dus er is veel werk blijven liggen' (ergernis 3).

Dus zonder ook maar iets wijzer te zijn geworden kon ik weer terug naar huis. Terwijl ik op de bus stond te wachten zag ik een alto-wijf met een kop waaraan ik me gruwelijk ergerde (ergernis 4, soms heb je dat weleens dat iemands gezicht je totaal niet aan staat en je deze het liefst met een moker zou willen verbouwen). Toen ik de bus in wilde stappen duwde zo'n ranzig dik (ander) alto-wijf die ik weleens tijdens het uitgaan had gezien in mn eigen stad zich voor (ergernis 5).

Voor deze mensen zou zo'n bord moeten worden gebruikt:

Eenmaal in de bus had ik een plek voor mezelf kunnen veroveren en omdat het niet al te druk was had ik mijn tas op de zetel naast mij geplaats om zo te kennen te geven dat ik liever niet had dat iemand naast me kwam zitten (of het moest een mooie meid zijn, dan heb ik geen enkel bezwaar) want ik heb nou eenmaal levensruimte nodig. Bij de tweede halte stapte een aantal mensen in en terwijl er nog genoeg andere stoelen waren moest er weer een lelijk wijf zonodig naast mij plaatsnemen. Met veel ongenoegen haalde ik dus mijn tas weg en nam dat mens dus mijn persoonlijke ruimte voor een gedeelte in (ergernis 6).

Nu stond mijn stemming ongeveer zo:

Uiteindelijk kwam ik weer thuis en toen was alles weer goed, de lucht was blauw, de rit naar huis snel en rustig en bij thuiskomst kon ik lekker relaxen mensen trakteren op mijn ergernissen van de dag!

Samenvatting
Kutschool
Luie klootzakken @ school
Kutregen
Kutbrug & bruggenopeners
Lelijke ranzige alto-wijven
Mensen die je persoonlijke ruimte innemen alsof ze Hitler aan het begin van de 2de wereldoorlog zijn
It's about being boss, not being the boss...
pi_34283455
moet je zelf maar heel dik zijn, dan komt er ook niemand naast je zitten
moh
pi_34283565
Ga voortaan op de fiets
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:59:07 #4
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_34283596
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:58 schreef longinus het volgende:
Ga voortaan op de fiets
Van Gorinchem naar Breda, ben je niet goed bij je hoofd?
It's about being boss, not being the boss...
pi_34283655
Daar ga ik altijd expres zitten als mensen gedeelte van de bank blokeren , is gewoon aso bankies zijn voor iedereen hoor
  vrijdag 20 januari 2006 @ 17:04:33 #6
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34283770
Relaxt topic, hoef ik er tenminste geen nieuwe meer te openen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_34283856
Schopje ONZ

Leuke OP
  Admin vrijdag 20 januari 2006 @ 17:23:17 #8
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_34284355
Geweldig topic !
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_34288521
Ik begon de dag zo:
En ben nog steeds zo:

Dat was mijn verhaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')