Gelukkig geen gedicht waarop ik gestemd had, anders had ik nog een keer mijn stemmen moeten aanpassenquote:Op zondag 22 januari 2006 18:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
Er stond 1 gedicht teveel in
Is nu verwijderd
Als ik mocht stemmen Erik....quote:Op zondag 22 januari 2006 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik met al mij inzendingen vrij kansloos ben
Als ik het zo zie dan denk ik wel dat er bij alles wel betere zijn dan bij mij, en dat maakt me gewoon nu niks uit. Het is niet om mezelf naar beneden te halen, nee, ik vond mijn inzendingen best sterk, maar nu zie ik dat ik lekker veel concurrentie heb.quote:
Ik kijk sowieso eerst vluchtig wat voor soort verhalen er allemaal zijn. Dan ga ik ze lezen en dan de dag erna stem ik meestal, en dan op de verhalen die me het meest bij zijn gebleven. Die lees ik dan nog een keer, en dan maak ik mijn definitieve keuze.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:07 schreef DaMart het volgende:
Tja, als een verhaal me in het begin al niet boeit, en ik lees het evrder vluchtig door, dan ontgaan de meeste plotwendingen me sowieso al, omdat ik de aandacht er dam maar moeilijk bij kan houden.
Zou jij vóór mij gaan stemmenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Als ik mocht stemmen Erik....
En dat is? Of wil je dat liever niet kwijtquote:Op zondag 22 januari 2006 19:18 schreef DaMart het volgende:
Wat ik overigens wel grappig vind, is dat er een kunstinzending tussen zit, waar ik ook aan gedacht heb, maar die ik niet ten uitvoer heb gebracht
Ik bewonder je inzet en enthousiasme, dat zijn ook stemmen waardquote:
Aangezien ik zelf geen kunst heb ingestuurd, kan ik het makkelijk zeggen natuurlijk:quote:Op zondag 22 januari 2006 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dat is? Of wil je dat liever niet kwijt![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben net een klein kind dat ergens om zeurtquote:Op zondag 22 januari 2006 19:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik bewonder je inzet en enthousiasme, dat zijn ook stemmen waard
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aangezien ik zelf geen kunst heb ingestuurd, kan ik het makkelijk zeggen natuurlijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou toch een prachtig contrast geweest zijn. Vliegtuig, iets wat zo hard en stevig is, in stukken omdat het van papier is. Bijna een gedicht in kunstvorm.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:24 schreef DaMart het volgende:
Ik heb trouwens serieus nog geprobeerd om een vliegtuigje te vouwen, maar toen ik er eindelijk eentje had die ook daadwerkelijk meer dan een meter vloog, ging mijn kat erachteraan en maakte hem total-loss...
Wilde je het in vlucht fotograferen?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:24 schreef DaMart het volgende:
Ik heb trouwens serieus nog geprobeerd om een vliegtuigje te vouwen, maar toen ik er eindelijk eentje had die ook daadwerkelijk meer dan een meter vloog, ging mijn kat erachteraan en maakte hem total-loss...
Het moest wel een kunstzinnig, topvliegtuig worden he! Een simpel vliegtuigje kan ik ook nog wel namelijkquote:Op zondag 22 januari 2006 19:25 schreef DeHovenier het volgende:
Zo moeilijk is het toch neit om een papieren vliegtuigje te vouwen
Of heb je een stuk van je opvoeding gemist
Nou, ik wilde er eerst nog raampjes op tekenenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:26 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Wilde je het in vlucht fotograferen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |