Uhm, als in: binnen nu en een half uur geleden ongeveerquote:Op zondag 22 januari 2006 16:39 schreef Isabeau het volgende:
Hoe recentelijk is recentelijk? Vorige week nog hoor. Voor vorig weekend, dat weer wel.
Ik probeer alles helemaal te lezen, maar als het verhaal me niet weet te pakken in het begin dan gaat het lezen een stuk sneller en vluchtiger.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:53 schreef DaMart het volgende:
Hoe stemmen jullie eigenlijk op de verhalen? Lezen jullie alles helemaal door of niet? Zelf stop ik namelijk als een verhaal mijn aandacht in de eerste alinea's niet weet te trekken of vast te houden.
En Isa is volgens mij nu druk bezig met haar mailbox
Ja, je bent er echt 1 vergeten, want ik heb hem vorige week wel gezien en nu zag ik m niet.quote:
Is een toevoeging een geldige reden om reeds geplaatste kunststemmen te herzien?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, je bent er echt 1 vergeten, want ik heb hem vorige week wel gezien en nu zag ik m niet.
Maar wees niet ongerust, hij staat er nu bij
Isa was aan het ruziën met een pompoen. Ik was dus aan het kokenquote:Op zondag 22 januari 2006 16:53 schreef DaMart het volgende:
En Isa is volgens mij nu druk bezig met haar mailbox
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:52 schreef DaMart het volgende:
Is een toevoeging een geldige reden om reeds geplaatste kunststemmen te herzien?
Wie won??quote:Op zondag 22 januari 2006 18:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Isa was aan het ruziën met een pompoen. Ik was dus aan het koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |