Dat rivier waarschijnlijk afvalt!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:47 schreef DaMart het volgende:
Kunnen er trouwens al conclusies worden getrokken naar aanleiding van het stemmen voor de volgende wedstrijd?
Ah, goedzo.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:50 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb op \\\\\\\'verloren\\\\\\\' gestemd....verloren en vliegen stonden gelijk met 8 stemmen voordat ik stemde :\\\')
waarom komt er steeds een \\ voor een komma?
En dan hebben we twee onderwerpen?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:14 schreef Ancient het volgende:
Sluit hem, sluit hem, sluit hem nu!
Nee, dan kun je een samenvatting gaan schrijven van de film Flightplan, waarin iemand onder het vliegen haar dochtertje verliestquote:
I'll keep that one in mind.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dan kun je een samenvatting gaan schrijven van de film Flightplan, waarin iemand onder het vliegen haar dochtertje verliest
De chaos is compleet!quote:Op zondag 5 februari 2006 17:30 schreef DaMart het volgende:
Overigens heb ik hier thuis op \'verloren\' gestemd. Ik weet alleen niet meer zeker of ik dat op mijn werk nou alleen van plan was of ook uitgevoerd heb, dus er is een mogelijkheid dat ik dubbel gestemd heb, bedenk ik net... alleen weet ik dat dus niet meer zeker
Dat is het nadeel van het koppelen van de polls aan een IP-adres ipv aan een gebruikersnaam...quote:
Ik voorspel een verhaal over een ziekte die via vliegen uit een onderzoekslaboratoria is ontsnapt en de wereld bedrijgtquote:Op zondag 5 februari 2006 17:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
we laten het zo en gaan verloren vliegen zoeken...![]()
ij = ei!quote:Op zondag 5 februari 2006 17:46 schreef Ancient het volgende:
[..]
Ik voorspel een verhaal over een ziekte die via vliegen uit een onderzoekslaboratoria is ontsnapt en de wereld bedrijgt![]()
Ah, het staat toch al niet meer gelijk, zie ik.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde het stemmen vanavond afsluitenMorgen begin nieuwe wedstrijd
Dus het wordt verloren?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde het stemmen vanavond afsluitenMorgen begin nieuwe wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |