maakt het niet minder mooiquote:Op zondag 12 maart 2006 23:27 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Was al de 2e keer dat ze met dat nummer eindigden![]()
Waar kan je die preview bekijken?quote:Op maandag 13 maart 2006 00:41 schreef somegirl het volgende:
Preview voor volgende week ziet er weer spannend uit!!!!!!!!!!
Nu vraag ik me af wie wie gaat proposenquote:Op maandag 13 maart 2006 00:41 schreef somegirl het volgende:
Preview voor volgende week ziet er weer spannend uit!!!!!!!!!!
Ik gok opquote:Op maandag 13 maart 2006 13:27 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af wie wie gaat proposen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Now she's left, cleaning up the mess he made
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:47 schreef Daemon19 het volgende:vind ik juist wel iets wat weer voor spannende ontwikkelingen kan zorgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marissa weet gewoon niet wat ze wil en beland daardoor altijd op het verkeerde pad...Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
Haha, iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |