Maar die serie schijnt goed te scoren bij jongeren en dat is belangrijk voor adverteerders.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nope, inderdaad. De laatste aflevering (3-17) had krap 5,5 miljoen kijkers... Ik twijfel dan ook ten zeerste of FOX het een 4e seizoen zal geven.
Oeh, nu word ik toch wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:25 schreef Jaco90 het volgende:
Leuke aflevering. Deze komt in het boekje als de 'neuk-aflevering'.
Hehe, wij hadden op het einde ook ineens zoiets vanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:25 schreef Jaco90 het volgende:
Leuke aflevering. Deze komt in het boekje als de 'neuk-aflevering'.
Haha, je eerste post is een warez-requestquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:26 schreef LaFoquita_seriefreak het volgende:
Waar kunnen jullie die afleveringen zo snel zien?
Nee kijk het zit zo:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:43 schreef LaFoquita_seriefreak het volgende:
wat is warez?
ik download nu alles nog met bearshare of torrents, maar daar staan ze ook niet echt snel op, dacht ik.
ik heb gister in niet al te beste toestand gekeken, wie is volchok?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat einde
Volchok is echt lekker!
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:14 schreef Whoho het volgende:
ik heb gister in niet al te beste toestand gekeken, wie is volchok?
In deze 4 afleveringen heeft hij zowieso al meegespeeld in ieder geval, dus je zou hem ondertussen weleens mogen kennen...quote:The Road Warrior
The Heavy Lifting
The Anger Management
The Swells
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |