De code kan je SMS naar 3220 of gratis invoeren op de website http://www.winelkuur.nl/.quote:In januari en februari geven Doritos en Lay's 24 uur per dag, 7 dagen per week een iPod nano weg! In alle Doritos en Lay's actieverpakkingen vind je een kaartje met een unieke code met 10 tekens. Met behulp van deze code kun je ieder uur van de dag meedoen met de actie! Bedenk dus goed welk uur je meedoet om je winkans zo groot mogelijk te maken! Je kunt je code sms-en, invoeren op Internet of per post opsturen. Aan het eind van iedere ronde, sturen we je een gratis bericht terug of je gewonnen hebt.
Wist ik eerst ook niet, heb er daardoor 3 weg gegooitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:37 schreef Troel het volgende:
Ow fuck, kon het ook via de site
Nouja, dan heb ik 1 code weggemieterd omdat ik dacht dat je moest smsen.
Zolang je het maar niet in dezelfde minuut doet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:08 schreef Aventura het volgende:
Begrijp ik nou goed dat als je er zeg maar 5 in 1 uur opstuurt, je meer kans maakt dan dat je er 5 uur lang elk uur eentje invoert? (Omdat ze elk uur een nummer trekken uit alle in dat vorige uur ingevoerde codes?)
Ik denk dat wel meerdere mensen het zelfde dachten als jouwquote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:17 schreef Londemanmp het volgende:
Ik d8 ff slim te zijn, ik had 10 kaartje's stond vanmorgen op om 05:00 uur om ze te gaan invoeren om de 5 minuten, ik weer terug mijn bed in slappie doen.
Sta ik net weer op , niks gewonnen
LAYS kan van mij de pot op, ik koop wel huismerk rommel. de ballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |