abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38679094
spam

[ Bericht 59% gewijzigd door Rene op 26-06-2006 18:46:55 ]
pi_38679367
ik denk dat dit wel wat is

http://www.neostrada.nl/
pi_39017688
Ik heb nog nooit ergens iets goedkopers gezien als bij
http://samenkopen.net/action/147265

Wel even wennen aan de site samenkopen.net omdat dat een buitenstaand medium is.
Erg goede service en zeer extreem lage prijzen.
  maandag 19 juni 2006 @ 22:30:30 #154
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_39018365
Maypole ==> Die heb je al eerder gemeld. Niet overdrijven he
censuur :O
pi_39036984
quote:
Op maandag 19 juni 2006 22:16 schreef Maypole het volgende:
Ik heb nog nooit ergens iets goedkopers gezien als bij
http://samenkopen.net/action/147265

Wel even wennen aan de site samenkopen.net omdat dat een buitenstaand medium is.
Erg goede service en zeer extreem lage prijzen.
Zullen vast en zeker addertjes onder het gras zitten.
pi_39042701
ik draai nu sinds een maandje bij keurigonline.nl, bevalt allemaal prima tot nu toe
pi_39081498
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:52 schreef pascalheister het volgende:
ik draai nu sinds een maandje bij keurigonline.nl, bevalt allemaal prima tot nu toe
Verder nog ervaringen met deze webhost?
Pakket Medium lijkt mij wel riant.

Iemand?
pi_39082461
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 17:08 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Verder nog ervaringen met deze webhost?
Pakket Medium lijkt mij wel riant.

Iemand?
ik heb zelf pakket xl, tijdelijk voor de halve prijs
pi_39257301
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 15:11 schreef Weerman het volgende:

[..]

Zullen vast en zeker addertjes onder het gras zitten.
Nee die zijn er niet. Waarom zou je zoiets doen? dan verpest je je eigen business.
200 klanten in 3 maanden geeft toch wel aan dat het een goede hoster is vind ik.

Vooral omdat mensen vooral door mond-op-mond reclame erbij komen.

Lees die forums maar eens door..
pi_39418809
quote:
Op maandag 26 juni 2006 18:01 schreef Maypole het volgende:

[..]

Nee die zijn er niet. Waarom zou je zoiets doen? dan verpest je je eigen business.
200 klanten in 3 maanden geeft toch wel aan dat het een goede hoster is vind ik.

iemand anders down? reset iets dergelijks van paypole?
mijn site is iig weg en ik kan niet meer inloggen
  zaterdag 1 juli 2006 @ 12:53:37 #161
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_39420582
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 11:30 schreef outcast_within het volgende:

[..]

iemand anders down? reset iets dergelijks van maypole?
mijn site is iig weg en ik kan niet meer inloggen
Ik kreeg alleen een mailtje met "Your account for example.org is now ready for use"... Oftewel nieuwe login, en alles weg
Verder geen informatie gezien/gehoord... Ik ben dan ook benieuwd naar de beloofde backups uit de Speurders-advertentie.
pi_39433696
toch een addertje onder het gras.
  zondag 2 juli 2006 @ 12:45:56 #163
63613 outcast_within
of toch niet
pi_39446371
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 12:53 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ik kreeg alleen een mailtje met "Your account for example.org is now ready for use"... Oftewel nieuwe login, en alles weg
Verder geen informatie gezien/gehoord... Ik ben dan ook benieuwd naar de beloofde backups uit de Speurders-advertentie.
Het is inmiddels half ge-back upped. Maar ik hoop dat er nog meer komt. aangezien mijn installatron spullen een beetje in de war zijn.
en kijken wat ik nog heb kan ook niet aangezien ik geen wachtwoorden heb.

Maar Ik heb erg snel een mededeling mail gekregen waarin de situatie word uitgelegd en wat er aan word gedaan. Prima
pi_39520120
De hoster heeft iets met de server uitgevreten ofzo.. kzal em eens even opbellen
  dinsdag 4 juli 2006 @ 22:06:08 #165
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_39520718
Ik ben heel benieuwd! Vooral de backup van mail-forwards e.d. zou leuk zijn... Of eigenlijk gewoon alles natuurlijk!
pi_39525345
Ja ik zit nog steeds met een site die niet werkt. en ik toch heel erg graag terug wil zien. en toegang tot mijn mail zou ook wel fijn zijn
pi_39525674
quote:
Op maandag 26 juni 2006 18:01 schreef Maypole het volgende:

[..]

Ik kan ook 200 klanten winnen in 3 maanden. Als ik dan een server laat crashen en ik ben ze alle 200 kwijt ga ik daarna gewoon onder een nieuwe naam verder.

Het gaat er eerder om dat je 200 klanten weet te houden, dan pas geeft het aan dat je een goeie hoster bent.
pi_39597974
Dat moet je dan wel tegen die hoster zeggen.. ik heb alleen maar een reseller bij hem gekocht hea..
pi_39598711
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 10:20 schreef Maypole het volgende:
Dat moet je dan wel tegen die hoster zeggen.. ik heb alleen maar een reseller bij hem gekocht hea..
hee mijn weblog en andere installatron dingen zijn nog steeds offline. Het framewerk zit er nog wel.
Moet ik maar opnieuw beginnen? of wachten op de back-up.

het mailtje met de paswoorden heb ik niet binnengekregen. Dus ik kan mijn mail niet checken of iets aan de site veranderen. (hmm ik kan dus ook niet opnieuw beginnnen )
pi_39607425
Goede voorbeeld zoals het niet moet, iedereen z.s.m dumpen op 1 server? Je kan iig altijd nog bij ons terecht
pi_39779985
Ik zit momenteel bij verschillende hostingproviders:

- Twee domeinnamen bij Kingsquare ( http://www.kingsquare.nl/ ) - Prijzig, maar ik heb goede uptimegarantie en via deze domeinnamen ontvang ik het gros van mijn e-mail. Tevens krijg ik prima service. Even bellen en het wordt nagenoeg à la minute voor je geregeld.
- Een domeinnaam bij Protagonist ( http://www.protagonist.nl/ ) - Prima prijs-kwaliteitverhouding. Ben ik nu een jaar bij aangesloten en nagenoeg geen problemen mee. Het enige probleem is dat soms ineens de safemode weer aanstaat
- Verder nog een domeinnaam bij Flexwebhosting ( http://www.flexwebhosting.nl/ ) - Kreeg ik als tip mee van een maat van me. Gebruik ik nu enkele maanden en bevalt prima!

Afrader van de maand: Digitalus ( http://www.digitalus.nl/ ) - Spotgoedkoop, maar je hoeft 'r niets van te verwachten. Veel downtime, slechte service (en probeer je contract maar eens op te zeggen )...
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 11:23:45 #172
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_40602873
Als een hoster het heeft over zoveel gig dataverkeer... is dat per maand of per jaar?

En hoeveel is redelijk voor een eenvoudige eigen homepage die gaandeweg wordt uitgebreid met fotoboek, weblog en evt wat stromende media?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_40602941
Alles doet het trouwens weer.

reply's op mailtjes over hoe je je account kan upgraden. of de compensatie van de downtime zijn niet doorgekomen.
pi_40616729
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:23 schreef Verbal het volgende:
Als een hoster het heeft over zoveel gig dataverkeer... is dat per maand of per jaar?

En hoeveel is redelijk voor een eenvoudige eigen homepage die gaandeweg wordt uitgebreid met fotoboek, weblog en evt wat stromende media?

V.
Dat is per maand. Het is moeilijk te zeggen wat redelijk is. Het is altijd fijn om aan de veilige kant te zitten, maar je overschat makkelijk hoeveel je verbruikt. Een simpele homepage met een paar bezoekers per dag kun je meestal al met 1GB dataverkeer draaien. Tientallen mensen per dag zou ik persoonlijk voor iets meer gaan. Mocht je echt honderden bezoekers per dag krijgen kun je beter voor minimaal 10GB gaan.

Bij een fotoboek moet je er rekening mee houden dat de fotos geïndexeerd kunnen worden door zoekmachines. Dat kan je een hoop dataverkeer kosten. Stromende media kost meestal veel dataverkeer. Ik vraag me ook af waar je dat voor nodig hebt. Als je leuke filmpjes ziet op internet kun je ook filmpje van YouTube op je site zetten, dan kost dat je zelf geen extra dataverkeer. Een weblog zal niet veel meer dataverkeer kosten dan een statische site, aangezien de output gewoon html is. Het enige verschil is dat het meer processorkracht verbruikt, maar daar hoef je je niet druk om te maken.

Het ligt er dus helemaal aan hoeveel bezoekers je verwacht te hebben. Overschat dat altijd een beetje, en kijk dan naar hoe groot een gemiddelde pagina op je site is. Afbeeldingen worden gecached in de browser van de bezoeker, en worden dus maar één keer geladen. Hou de eerste maanden de statistiekenprogramma s van je host in de gaten, zodat je weet of je goed zit.
pi_40905380
spam

[ Bericht 98% gewijzigd door Godtje op 17-08-2006 21:29:48 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')