daar zou je juist blij om moeten zijn! en zoveel opties zitten er niet in plesk.Gewoon eerst bedenken wat je wilt en dan gaan kijken.Desnoods gebruik je een aantal handleidingen die er zijn...quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:05 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik vind Plesk 3 keer niks... Veel te veel opties, veel te veel zoeken elke keer weer wat ik moet hebben, en (het ergste) m'n login-info wordt niet onthouden in Firefox (hoewel ik niet weet of dat standaard is of aan m'n host ligt).
daarom, ik werk bij een hostingbedrijf zodat ik alles kan gebruiken mocht dat nodig zijn, maar de opties die de gebruikers krijgen zijn zo helder als ik weet niet watquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:40 schreef jagermaster het volgende:
[..]
daar zou je juist blij om moeten zijn! en zoveel opties zitten er niet in plesk.Gewoon eerst bedenken wat je wilt en dan gaan kijken.Desnoods gebruik je een aantal handleidingen die er zijn...
Lycos is best netjes, maar als je bedoeld of ik er werk, dan is het antwoord neequote:Op donderdag 18 mei 2006 17:14 schreef Jfa het volgende:
lycos? die heb ik altijd
Geen ervaring mee.. zie alleen dat het wel HEEL duur is...quote:Op maandag 29 mei 2006 22:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb een jaar abbotje genomen bij blueyellow hosting. niet de goedkoopste, maar hoorde er wel goede verhalen over en deze ook gekozen ivm een opdracht. , wie heeft ervaring met hen? http://byh.nl/index2.php?reseller=
en sommige mensen weten niet waar ze het over hebben. De ene host is niet de andere. De ene host heeft wel iets meer achter de hand dan de andere. De ene host is budgethost en de andere niet. Je kan pas dus iets over winst gaan zeggen als je wel iets meer weet van een bedrijf dan alleen de opbouw van de hostingpakketen en de daarbij behorende prijzen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 06:53 schreef RemcoDelft het volgende:
BHFH ==> 95 euro per jaar voor hetzelfde als ik voor 6 euro heb....... WOW sommige mensen maken goeie winst!
dat kun je overzetten op je eigen naamquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:32 schreef ruud_fr het volgende:
ik vind het echt belachelijk dat het hosting bedrijf waar wij hosten eigendom blijft van onze naam
het betreffende bedrijf is te duur, nu willen we overstappen, maar moeten we een andere naam nemen
hier is zeker niets aan te doen?
niet dus, ze verkopen 'm nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat kun je overzetten op je eigen naam
Precies. Alleen weet jij zelf niet dat jij een van de mensen bent die blijkbaar niet weet waar-ie het over heeft... Want duurder is niet per definitie beter!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:04 schreef jagermaster het volgende:
[..]
en sommige mensen weten niet waar ze het over hebben. De ene host is niet de andere. De ene host heeft wel iets meer achter de hand dan de andere. De ene host is budgethost en de andere niet. Je kan pas dus iets over winst gaan zeggen als je wel iets meer weet van een bedrijf dan alleen de opbouw van de hostingpakketen en de daarbij behorende prijzen.
weet wel degelijk waar ik het over heb.. maar ik heb verder geen zin in een wellus nietus discussie en waarom ik het wel zou weten en waarom ik het niet zou weten.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:49 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Precies. Alleen weet jij zelf niet dat jij een van de mensen bent die blijkbaar niet weet waar-ie het over heeft... Want duurder is niet per definitie beter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |