flash en html, vooral tekst en foto's, misschien her en der een filmpje?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat er op de site staat.
Wanneer het alleen maar statische data is, dus bv geen foto's ofzo dan zal je niet zo snel die limiet halen.
Hoe zwaarder je site hoe eerder je aan die limiet zit.
Ik zoek echt een hostingtoko waar je een gallery kan opzetten.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:44 schreef diginoob het volgende:
[..]
mja, ik zit zelf op imageevent (iets van 30 euro per jaar), dan heb je dus geen domein maar gewoon www.imageevent.com/naam, en zo zijn er ontzettend veel websites; veel ook waarbij ze de optie bieden je foto's te verkopen, alleen verdienen ze er zelf dan ook veel aan. En een eigen domeinwebsite is toch eigenlijk wel het leukste en het mooiste.
Maar als je t simpel wilt is imageevent geen slechte optie.
'quote:Op donderdag 28 december 2006 13:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zoek echt een hostingtoko waar je een gallery kan opzetten.
Met een domeinnaam en alles.
Anders kan ik net zo goed bij picasaweb blijven zitten.
Ik heb nog eens zitten kijken bij webreus en moet zeggen dat het plus abbo er zeer goed uit ziet voor maar 40 euro per jaar.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:54 schreef diginoob het volgende:
[..]
'
ok, nou mocht je wat vinden, ik ben ook wel geīnteresseerd.
Hoeveel is dat in euro's? en moet het met credit card betaald worden? of kan het ook via bank e.d.quote:Op donderdag 28 december 2006 05:12 schreef Canisius777 het volgende:
[..]
Sinds kort heb ik ook een account bij Servage, 250GB ruimte en 2.1TB dataverkeer voor $7.50.
Is Amerikaans (ofzo) maar ben er wel tevreden over.
How do I pay?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hoeveel is dat in euro's? en moet het met credit card betaald worden? of kan het ook via bank e.d.
Tjsa, persoonlijk zou ik een nl provider nemen, al is het alleen al vanwege de taal.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Aha okedus aanraden of niet
ook belangrijk: hoe is de snelheid?
Ik zie nu dat het $/¤ 7.50 is, dr kwam bij mij nog wel '16% VAT' bij,quote:Op donderdag 28 december 2006 21:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hoeveel is dat in euro's? en moet het met credit card betaald worden? of kan het ook via bank e.d.
ik ben om eerlijk te zijn niet eens van plan om een domeinnaam te verhuizen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:41 schreef Netsplitter het volgende:
En hoe zit het met de domeinnamen?
Worden die op jou naam gezet of worden die eigendom van het bedrijf?
Gebeurd nog wel eens....
Er staat wel in de pre-sales faq dat ze op jou naam gezet worden, maar is dat echt zo?
Voor nog 10 posts een tvp plaatsen...quote:
Nee, dit komt doordat je een natuurlijk persoon bent, en geen bedrijf. Ter bescherming van gegevens van particulieren geeft EURid geen weergave van je thuisadres op, enkel je naam & emailadres.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:58 schreef Canisius777 het volgende:
<knip>
Bij een WHOIS:
Registrant: mijn emailadres alleen (zal wel door eu extensie komen)
Onsite contactpersonen: NOC (Network Operations Center) Servage.net
heb ¤26.10 betaald voor 3 maanden (via Ideal+moneybookers), das inclusief mn .eu domeinnaam.quote:Op zondag 31 december 2006 12:41 schreef welkominspace het volgende:
maar hoeveel betaal je nu per maand voor servage.net?
en kun je per maand betalen of met het per 3 maanden ofzo?
ok dat vind ik wel redelijkquote:Op maandag 1 januari 2007 08:49 schreef Canisius777 het volgende:
[..]
heb ¤26.10 betaald voor 3 maanden (via Ideal+moneybookers), das inclusief mn .eu domeinnaam.
Dus ¤8.70 per maand.
per 3 maanden is denk ik het korste waarvoor je kan betalen.
Ik dacht dat als je meteen voor een jaar betaalt dat je dan totaal 14 maanden krijgt.
Bij Transactions:
Your account will automatically be renewed at 2007-01-13.
Weet niet wat ze doen met het .eu domeinnaam als ik het opzeg, maar ik hou Servage zeker.
Ze hebben trouwens ook handige functies zoals autoinstallers en een webdrive (pas nieuw)
Zal ik wat screenshots online plaatsen?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:27 schreef NorthernStar het volgende:
Ik ben op zoek naar een host om een nieuw projectje te starten, maar ik heb weinig verstand van hosts en prijzen ed.
Van http://www.webhosters.nl/ wordt ik ook niet veel wijzer, verzuip een beetje in de hoeveelheid daar.
Ik heb er nu eentje gevonden die voldoet aan de basale eisen (PHP 4, Perl, CGI, MySQL) voor een totaal van 52,36 per jaar.
1
2
3
4
5
6
7Pakket 2 (500MB/10GB) 30.00 30.00
.com domein 14.00 14.00
Totaal (ex BTW): 44.00
BTW: 8.36
Totaal: 52.36
Dat lijkt me best redelijk toch?