www.fratsenvooruli.nlquote:LEUKE MEUK
Â
Jazeker!
Je hele Fratsen-collectie compleet!
Hoe?
Vanaf 1 september elke dag spul downloaden; van foto⤙s tot krabbels, van Stebo⤙s tot bootlegvideo⤙s.
Enige wat je hoeft te doen is het zelf bijhouden, want elke dag verdwijnen de spullen van de vorige dag
Zomaar gratis?
Ja. Maar dan verwachten we wel een bijdrage in de downloadbus die tijdens de concerten aanwezig zal zijn.
Voor Uli en tegen MS!
Haha om even meneer manuel te parafraserenquote:Op maandag 2 september 2009 21:19 schreef Wepeel2 het volgende:
Op de Hyves is ook niets te vinden.
Ach ja, Twente leupt altied achter.
quote:Op maandag 3 september 2009 15:53 schreef Gehenna het volgende:
op de site staat nu dat ze vanaf maandag beginnen
stond op de neerladen site bij video'squote:
Heb er nog wel een paar op t zolder liggen. Met oa natuurlijk de onvergetelijke avonturen van Stebo...quote:Op woensdag 9 september 2009 08:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Weet iemand wat die bcf'jes zijn? zijn dat een soort blaadjes uitgebracht de club van het pand van janna?
Ah ik lees het alFCB FanClubBlaadje
Tja, die heb ik al "orgineel" op cd single thuis liggen...quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:37 schreef Bosbeetle het volgende:oefensessie
van die zit allemaal in je hoofd single
![]()
![]()
19 min lang
Sluit me daar idd bij aan. Wat een feest, wat een strak optreden, alsof de heren de laatste 15 jaar iedere dag samen gespeeld hebben. Wil de avond bijna briljant gaan noemen...quote:Op zondag 27 december 2009 15:32 schreef broer het volgende:
Het was goed, gisteravond. Erg goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |