Ja ik luister hem nog vaak een prettige plaatquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:27 schreef methodmich het volgende:
Nou, ik ben benieuwd naar het nieuwe studio-album dan. Op Verzoek Van De Goden vond ik een succes!
leuk stukje van de sitequote:TJUUP
Op dit moment is grote vriend Casper Falke bezig met het afmixen van de nieuwe plaat van de Ketterse Fanfare: TJUUP. Nog mooier is dat er bij voorinschrijving al 3 van zijn verkocht.
Dat deze waarschijnlijk besteld zijn door 3 meisjes van 8 die een heel lief koortje zingen op TJUUP mag de pret amper drukken. Vanaf april staan we weer overal in het land met 11 nieuwe nummers op de setlijst. Meneertje Manuel is zeer content met TJUUP. Het is nu 21 jaar dat ik in het vak zit en na alle lol die ik heb gehad met Fratsen en Krang is ook de Ketterse Fanfare weer een band als een warm bad. TJUUP is vernoemd naar één van de grote geesten die mijn jeugd in Diepenheim tot een feestje wist te maken: Henk Nieuwenhuis. Drijvende kracht achter het Pand van Janna, muzikaal filantroop, hoofdredacteur van de eerste generatie Soosboeken en vooral maatschappelijk volkomen verantwoord onaangepast. Het hoesje wordt op dit moment achter de kassa van platenzaak Popeye te Hengelo in elkaar gedraaid door Johan Dollekamp en ook hij is er één die me al een leven lang door weer en wind loodst. Het is jammer dat u niet naast me zit met dezelfde koptelefoon als die van mij op uw hoofd want ik had u graag al wat van TJUUP willen laten horen. Nu ik er naar aan het luisteren ben denk ik dat ik het idee ga doorzetten om elk nummer te vernoemen naar een voormalige bezoeker van de jeugdsoos aan de Haaksbergerstraat . TJUUP. JOOP. POPEYE. BADIEKS. PUDDING. FRIX. MUTS. KUIF. WOB. TOLO. AAF. Het beestje een naam geven. Het moest er maar eens van komen. Wat me nu al heel veel deugd doet is de constatering dat er werkelijk geen nummer tussen zit dat door Dries Roelvink valt te coveren. Toen ik een jaar of zestien was kreeg ik van TJUUP zomaar helemaal gratis de prachtigste muziek die hij zorgvuldig op ontelbare cassettebandjes zette. En daar ben ik hem , dood als hij nu al weer een aantal jaren is, eeuwig dankbaar voor. Waar kom je vandaan André Manuel. Nou. Ik kom uit Diepenheim. Net als TJUUP. Een Oosterling. En zoals gezegd. Een goeie Tukker is geen Motherfucker.
Idd dat is wel het plan ja, en jij hebt makkelijk praten jij hebt geen schoonfamiliequote:Op maandag 18 mei 2009 10:40 schreef Trashcanman het volgende:
Dude, het is dan 2e kerstdag... Ik heb iig de laatste paar jaar die dag altijd in een kroeg (of op het werk) doorgebracht. En je kan overdag nog wel ergens schnitzels eten no?
Die is onder de gordelquote:Op maandag 18 mei 2009 11:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Idd dat is wel het plan ja, en jij hebt makkelijk praten jij hebt geen schoonfamilie
TVP!!! 100% aanwezig. Tickets zojuist besteld en in de pocket! Niet gedacht ooit nog weer eens uit volle borst mee te bleren met In Ons Dorp en Hardrocker....quote:Op zondag 17 mei 2009 19:41 schreef Wepeel2 het volgende:
Fratsen komt eenmalig weer bij elkaar! De reden is wat minder leuk, maar enfin, een laatste kans om deze band nog eens live te zien!
Zie www.maneman.nl
Ik heb mijn ticket inmiddels al besteld.
Neem die vrienden dan gewoon mee, leer ze pimpelmees meezingen en klaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:02 schreef Gehenna het volgende:
hmm 2e kerstdag is idd niet de meest ideale dag, normaal zit ik dan met een stel vrienden heel relax bij elkaar. maar aan de andere kant fratsen ga je ook niet weer zien, dus als je ze wil zien...
nouja ik denk der nog wel even over na
en tjuup gaat hup, bovenaan de wishlist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |