Zo'n mooie kop kun je toch niet weerstaan? Zeg nou zelf!quote:
Ze heeft je aangerand, klaag haar aan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:01 schreef Dirktator het volgende:
...totdat de Monstertruck weer opduikt, mij stevig vastpakt tegen haar Cup-E boezem en een aantal licht-erotische bewegingen jegens mijn lichaam maakt. Driewerf. "Wil je met mij naar bed", zegt ze. Ik schrik en probeer los te komen uit de houtgreep waarin ze me momenteel vast heeft....
Had een bekende van mij ook. Totdat zij in zijn slaapkamer zat en begon te friemelen. Toen kreeg hij ff een helder moment. Hij pakte toen zijn telefoon. En zei: 'Kut, kut, ik ben het vergeten'. Hij toetst wat cijfers in en doet alsof hij belt. Hij schreeuwde tegen zijn telefoon: 'ja, kut ik ben het vergeten, ik kom er nu aan'. Om vervolgens tegen de vrachtwagen te zeggen dat hij een afspraak vergeten is en er echt na toe moet (5 uur 's nachts). Hij bood haar excuses aan, bracht haar op een noodtempo naar haar huis. Eenmaal uit het zicht fietste hij rustig naar zijn eigen huis om lekker alleen te slapen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:08 schreef Shadowlyse het volgende:
Pantserwagens in de kroeg zijn altijd eng ja. Ze nemen alle ruimte in beslag en denken dan wel ff een kerel te scoren.
Uiteindelijk scoort zo iemand dan wel een kerel maar die arme stakker is dan meestal zo bezopen dat hij denkt de "tjik" van de avond gevonden te hebben.
![]()
Tis er mis met Klaagbaak, de TS heeft duidelijk iets te klagen (en velen met hem).quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:10 schreef buzzer het volgende:
leuk stukje, nu nog in een keer in het juiste forum plaatsen, en dan komen we een heel eind
ik denk dat ik weet wie je bedoeltquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:01 schreef Dirktator het volgende:
[..] Haar gezicht lijkt wel een plastische ingreep naar het voorbeeld van Zanger Bob. Ik heb meer biertjes in mijn hand dan dat zij onderkinnen heeft. Haar sluike haar doet me denken aan de Bouvier die thuis aan de ketting ligt. [..] Cup-E boezem en een aantal licht-erotische bewegingen [..]
Men.......... Die heeft geluk gehad.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:13 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Had een bekende van mij ook. Totdat zij in zijn slaapkamer zat en begon te friemelen. Toen kreeg hij ff een helder moment. Hij pakte toen zijn telefoon. En zei: 'Kut, kut, ik ben het vergeten'. Hij toetst wat cijfers in en doet alsof hij belt. Hij schreeuwde tegen zijn telefoon: 'ja, kut ik ben het vergeten, ik kom er nu aan'. Om vervolgens tegen de vrachtwagen te zeggen dat hij een afspraak vergeten is en er echt na toe moet (5 uur 's nachts). Hij bood haar excuses aan, bracht haar op een noodtempo naar haar huis. Eenmaal uit het zicht fietste hij rustig naar zijn eigen huis om lekker alleen te slapen.
Zijn daar getuigen van?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:13 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Had een bekende van mij ook. Totdat zij in zijn slaapkamer zat en begon te friemelen. Toen kreeg hij ff een helder moment. Hij pakte toen zijn telefoon. En zei: 'Kut, kut, ik ben het vergeten'. Hij toetst wat cijfers in en doet alsof hij belt. Hij schreeuwde tegen zijn telefoon: 'ja, kut ik ben het vergeten, ik kom er nu aan'. Om vervolgens tegen de vrachtwagen te zeggen dat hij een afspraak vergeten is en er echt na toe moet (5 uur 's nachts). Hij bood haar excuses aan, bracht haar op een noodtempo naar haar huis. Eenmaal uit het zicht fietste hij rustig naar zijn eigen huis om lekker alleen te slapen.
Zij en hijquote:
moet dat niet andersomquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:01 schreef Dirktator het volgende:
[...]
Haar gezicht lijkt wel een plastische ingreep naar het voorbeeld van Zanger Bob. Ik heb meer biertjes in mijn hand dan dat zij onderkinnen heeft.
[...]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |