abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:01:23 #1
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_34277446
Mag ik even mijn gal spuien over lelijke vrouwen met zelfvertrouwen?

Dirktator en zijn kornuijten staan met hun gebruikelijke plompheid de bar weer overeind te houden. Voor deze avond is een blik lekkere moccels opengetrokken, zo lijkt het gezien het grote aantal vrouwelijk schoon. Ze hebben hun schaarse designer-outfitjes aangetrokken, iets wat de Dirktator zeer kan bekoren. Dirktator bestelt vijf goudgele rakkers, 1.60 per stuk. Hij geeft een briefje van 10 aan de barman, die qua uiterlijk maar ook qua IQ een beetje op Wolter Kroes lijkt, want hij krijgt prompt 5 euri terug. Uit het Walhalla van mooie damesch komt het Paard van Troje aangewaggeld richting Dirktator. Haar gezicht lijkt wel een plastische ingreep naar het voorbeeld van Zanger Bob. Ik heb meer biertjes in mijn hand dan dat zij onderkinnen heeft. Haar sluike haar doet me denken aan de Bouvier die thuis aan de ketting ligt. Plotsklaps begint ze tegen me te praten, ze vond me erg lekker. Okee, denkt Dirktator, dat is natuurlijk wel zo, maar dat gevoel is niet wederzijds. "Mijn vijf goudgele pretcylinders zijn dood aan 't gaan, wat doe je?", denk ik op dat moment. Nadat ik mijn vrienden heb overtuigd dat de birello's gewoon slecht waren getapt door Barman Wolter, vervolg ik mijn avond...totdat de Monstertruck weer opduikt, mij stevig vastpakt tegen haar Cup-E boezem en een aantal licht-erotische bewegingen jegens mijn lichaam maakt. Driewerf . "Wil je met mij naar bed", zegt ze. Ik schrik en probeer los te komen uit de houtgreep waarin ze me momenteel vast heeft. Kots-smileys zijn onvoldoende om mijn gevoel op dat moment uit te drukken. Ik verzoek mijn vrienden om zo snel mogelijk de betreffende kroeg te verlaten en naar een andere kroeg te gaan. Bah, bah en nog een bah.

Derhalve: lelijke vrouwen met zelfvertrouwen Het zou verboden moeten worden!
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_34277620
Geniaal omschreven
Even a broken clock is right twice a day.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:06:09 #3
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_34277631
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_34277647
Ja hoeren

Goed verhaal trouwens
pi_34277673
Tsja...soort zoekt soort hè
I tried to sniff coke once but the icecubes got stuck up my nose
pi_34277704
Ik zou er ook niet van gediend zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door El_Rolando op 20-01-2006 14:16:38 ]
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:08:19 #7
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_34277712
Jongen, gun hun ook es wat
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_34277719
Helemaal mee eens. Gelukkig had je niet meer op en had je haar mee naar huis genomen. Dan hadden we nu een topic: Waar ik vanaochtend naast wakker werd...
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:08:52 #9
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_34277732
Pantserwagens in de kroeg zijn altijd eng ja. Ze nemen alle ruimte in beslag en denken dan wel ff een kerel te scoren.
Uiteindelijk scoort zo iemand dan wel een kerel maar die arme stakker is dan meestal zo bezopen dat hij denkt de "tjik" van de avond gevonden te hebben.
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
pi_34277743
Volgens mij was het andersom
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:09:59 #11
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_34277769
Dirktator
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:10:37 #12
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_34277796
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:09 schreef McGilles het volgende:
Volgens mij was het andersom
Zo'n mooie kop kun je toch niet weerstaan? Zeg nou zelf!

Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:10:43 #13
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34277802
leuk stukje, nu nog in een keer in het juiste forum plaatsen, en dan komen we een heel eind
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:11:32 #14
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_34277835
lelijke mannen trekken lelijke wijven aan
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:12:19 #15
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_34277863
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:01 schreef Dirktator het volgende:

...totdat de Monstertruck weer opduikt, mij stevig vastpakt tegen haar Cup-E boezem en een aantal licht-erotische bewegingen jegens mijn lichaam maakt. Driewerf . "Wil je met mij naar bed", zegt ze. Ik schrik en probeer los te komen uit de houtgreep waarin ze me momenteel vast heeft....
Ze heeft je aangerand, klaag haar aan.
pi_34277894
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:08 schreef Shadowlyse het volgende:
Pantserwagens in de kroeg zijn altijd eng ja. Ze nemen alle ruimte in beslag en denken dan wel ff een kerel te scoren.
Uiteindelijk scoort zo iemand dan wel een kerel maar die arme stakker is dan meestal zo bezopen dat hij denkt de "tjik" van de avond gevonden te hebben.
Had een bekende van mij ook. Totdat zij in zijn slaapkamer zat en begon te friemelen. Toen kreeg hij ff een helder moment. Hij pakte toen zijn telefoon. En zei: 'Kut, kut, ik ben het vergeten'. Hij toetst wat cijfers in en doet alsof hij belt. Hij schreeuwde tegen zijn telefoon: 'ja, kut ik ben het vergeten, ik kom er nu aan'. Om vervolgens tegen de vrachtwagen te zeggen dat hij een afspraak vergeten is en er echt na toe moet (5 uur 's nachts). Hij bood haar excuses aan, bracht haar op een noodtempo naar haar huis. Eenmaal uit het zicht fietste hij rustig naar zijn eigen huis om lekker alleen te slapen.
pi_34277945
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:10 schreef buzzer het volgende:
leuk stukje, nu nog in een keer in het juiste forum plaatsen, en dan komen we een heel eind
Tis er mis met Klaagbaak, de TS heeft duidelijk iets te klagen (en velen met hem).
pi_34277966
quote:
[..] Haar gezicht lijkt wel een plastische ingreep naar het voorbeeld van Zanger Bob. Ik heb meer biertjes in mijn hand dan dat zij onderkinnen heeft. Haar sluike haar doet me denken aan de Bouvier die thuis aan de ketting ligt. [..] Cup-E boezem en een aantal licht-erotische bewegingen [..]
ik denk dat ik weet wie je bedoelt
pi_34277977
Men neme een willekeurig "Brabantse Nacht" feest, dan een..

Nee wacht, dit is vaak genoeg. Daar komen ze al aan gerold, met hun sportieve kapsels.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:20:22 #20
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_34278165
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:13 schreef Geesoes het volgende:

[..]

Had een bekende van mij ook. Totdat zij in zijn slaapkamer zat en begon te friemelen. Toen kreeg hij ff een helder moment. Hij pakte toen zijn telefoon. En zei: 'Kut, kut, ik ben het vergeten'. Hij toetst wat cijfers in en doet alsof hij belt. Hij schreeuwde tegen zijn telefoon: 'ja, kut ik ben het vergeten, ik kom er nu aan'. Om vervolgens tegen de vrachtwagen te zeggen dat hij een afspraak vergeten is en er echt na toe moet (5 uur 's nachts). Hij bood haar excuses aan, bracht haar op een noodtempo naar haar huis. Eenmaal uit het zicht fietste hij rustig naar zijn eigen huis om lekker alleen te slapen.
Men.......... Die heeft geluk gehad.
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:21:29 #21
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_34278208
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:13 schreef Geesoes het volgende:

[..]

Zijn daar getuigen van?
pi_34278255
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:21 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Zijn daar getuigen van?
Zij en hij

Wel getuige, dat hij haar mee naar huis nam. De onprettig uitziende chica probeerde de bewuste avond meerdere jongens te versieren. Hij was zo dronken dat ze redelijk ver kwam.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:23:57 #23
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_34278303
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:22 schreef Geesoes het volgende:

[..]

Zij en hij
De stakker
pi_34278333
quote:
[...]
Haar gezicht lijkt wel een plastische ingreep naar het voorbeeld van Zanger Bob. Ik heb meer biertjes in mijn hand dan dat zij onderkinnen heeft.
[...]
moet dat niet andersom
pi_34278425
Er zou een straatverbod moeten komen voor lelijke vrouwen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')