Maar staat nog steeds op 127quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:35 schreef boebiedoe het volgende:
Nou, het gemiddelde IQ van de crew is weer met 3 punten gedaald..
Ik compenseer het ruimschoots Boe.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:35 schreef boebiedoe het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:35 schreef boebiedoe het volgende:
Tegenwoordig is de dochter van, daar krijg je veel meer uit los.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:56 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk houd hij het bij het neuken van een FA voor info.
mail je me nog even terug wanneer je je monitor precies wilt hebben qua verzending.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:12 schreef RC2 het volgende:
Sc0rpi0n bedankt voor je goede werk en Adelante welkom terug.
Kom hé, dr zijn grenzenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:15 schreef Dirkh het volgende:
Ja, wat is dit? Straks komt ShaoliN ook nog terug. Weer helemaal terug bij af.
Straks denkt iemand nog dat het een vooropgezet plan isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:27 schreef Adelante het volgende:
dat was de deal natuurlijk, of ze namen ons allebei terug of geen van beide!
en toch zijn ze er (weer) ingetrapt
Wat zal jij geschrokken zijn. Denk je lekker het weekend in te gaan, krijg je dit.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Straks denkt iemand nog dat het een vooropgezet plan is
Echt, hand op mn hart: ik wist van nix. Hoorde het ineens vanmiddag van Yv
Ik denk nog: garpjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:47 schreef Dirkh het volgende:
Wat zal jij geschrokken zijn. Denk je lekker het weekend in te gaan, krijg je dit.
He? ShaoliN weer moderator? ?? I'm lost!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:56 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk houd hij het bij het neuken van een FA voor info.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |