Oftewel: SCIENTOLOGY KOMT NAAR JE TOE DEZE WINTERquote:"Silhouet's diensten zijn gebaseerd op het werk van L. Ron Hubbard, Amerikaans filosoof-schrijver, die ruim dertig jaar research heeft verricht op het terrein van werkbare management-technieken en theorieën. Op dit moment zijn er wereldwijd ca. 110 bedrijven in de opleidingen- en consultancy-branche die een licentie hebben om deze know-how te leveren."
maargoed, weer eens wat anders dan Jehova'squote:"nou, het is in zoverre wel dat ons werk is gebaseerd op de filosofie en de werkwijze van L. Ron Hubbard (ook zo letterlijk bij naam genoemd), maar sprake van een band tussen scientology en onze diensten is er niet direct in zekere zin [blabla]"
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:28 schreef dr.dunno het volgende:
Kreeg vandaag papieren in de bus van een persoonlijkheids/management analyse waar ik mondeling ja op had gezegd [zakelijk]; ze zouden analyse doen van je persoon en dit dan uitwerken, in de hoop dat je vaker dit soort onderzoeken bij ze zou laten lopen. Klonk ook op zich prima, aardige lui en ja, enquêtes invullen is vaak ook best leuk dus waarom niet
Lees ik zo die folder bij de vragenlijst eens, de vragen waren hele simpele ja/nee's, paar honderd, zie ik ineens in de inleiding het volgende staan:
[..]
Oftewel: SCIENTOLOGY KOMT NAAR JE TOE DEZE WINTER![]()
Ik heb ze opgebeld en gezegd dat ik toch maar afzie van dit onderzoek, daar ik niet mijzelf inlaat met gestoorde religio's die in opdracht van scientology een selectie optimale kandidaten voor die kerk te vinden... nou je had ze eens moeten horen![]()
[..]
maargoed, weer eens wat anders dan Jehova's
http://nl.wikipedia.org/wiki/Scientologyquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:55 schreef Skv het volgende:
Ik snap er geen reet van.
Wat is Scientology dan?
Gevaarlijke religie/cult/sekte gebaseerd op het werk van science-fiction schrijver L. Ron Hubbardquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:55 schreef Skv het volgende:
Ik snap er geen reet van.
Wat is Scientology dan?
Het feit dat de man een schrijver is van science fiction zegt in mijn ogen al genoegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:07 schreef Quarks het volgende:
[..]
Gevaarlijke religie/cult/sekte gebaseerd op het werk van science-fiction schrijver L. Ron Hubbard
Met name populair onder de Amerikaanse filmsterren (John Travolta, Kelly Preston, Kirstie Alley, Beck Hansen, Josh Pettersen, Jerry Seinfeld (niet meer), Chick Corea (pianist), Jason Lee, Tom Cruise etc.), waar de Scientology kerk flink veel geld uit kan kloppen (waarmee ze een hoger 'level' bereiken).
"I'll sue you, I'll sue you in England!"quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Kijk vooral Trapped in the Closet
Een toffe Southpark episode over dit hele gedoe
Ik vraag me af waarom je je sowieso aan wil sluiten bij een kerk maar da's een andere discussiequote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het feit dat de man een schrijver is van science fiction zegt in mijn ogen al genoeg![]()
http://www.entertainmentwise.com/news?id=12523quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:18 schreef Quarks het volgende:
[..]
"I'll sue you, I'll sue you in England!"
hell jeahquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:18 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je je sowieso aan wil sluiten bij een kerk maar da's een andere discussie
ik doe mee, mits ik verplicht een burqa moet dragen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik start de 42-kerk!
Er zijn 42 levels en je begint bij level 1.
Als je level 42 hebt, krijg je het *echte* antwoord op Life, the Universe and Everything!
Betaal mij ¤1.000.000 per level (administratiekosten!) en je krijgt het antwoord!
Giro 501 o.v.v. Spijkerbroek, Batavia-stad
En nee, dit is geen sekte, het is een religie! *kuch* *kuch*
Nee hoor, je betaalt gewoon ¤42.000.000 en je krijgt het antwoord.. that's it!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik doe mee, mits ik verplicht een burqa moet dragen.
nee helaas, een burqa of nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee hoor, je betaalt gewoon ¤42.000.000 en je krijgt het antwoord.. that's it!
Dat is zover ik weet niet op de wallen hoor! Dat is de Oudezijdse Voorburgwal, als je op het damrak staat met je gezicht richting Dam liggen de wallen links en bevind de Nieuwezijdse Voorburgwal zich rechts, zo goed als parallel aan het Damrak.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:57 schreef Skv het volgende:
Ze zitten iig op de wallen
Scientology Kerk Amsterdam
Nieuwezijds Voorburgwal 116-118
1012 SH Amsterdam
(020) 320.22.30
Dagelijks geopend
Oei! Ik krijg net door van de geest van Douglas Adams, dat iedereen vanaf nu verplicht een burqa moet dragen!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |