als je dat toch al vermoedt, waarom probeer je dat niet eerst?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:05 schreef BrauN het volgende:
Is er niet iets met dat gaatje, waar je een naald in kan steken ofzo?
Omdat ik geen naalden en/of paperclips heb.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:09 schreef Tokus het volgende:
[..]
als je dat toch al vermoedt, waarom probeer je dat niet eerst?
eerste 3 woorden van de OP: "in m'n pc".quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:11 schreef Flurry het volgende:
stroom erop of openschroeven vrees ik... heb die gaatjes voor paperclips alleen bij cd-rom en dvd-rom spelers gezien, nog nooit bij een stand-alone
DOHquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:12 schreef Tokus het volgende:
[..]
eerste 3 woorden van de OP: "in m'n pc".
Als het hard genoeg is altijd.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:14 schreef BrauN het volgende:
Een paar ferme tikken met d'n klauwhamer, zou dat werken?
Tuurlijk + je cd zal er vast en zeker beter van wordenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:14 schreef BrauN het volgende:
Een paar ferme tikken met d'n klauwhamer, zou dat werken?
Als je net zo'n grote pik hebt als ik vermoed moet het daarmee wel lukken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:12 schreef BrauN het volgende:
[..]
Omdat ik geen naalden en/of paperclips heb.
Ik dacht... misschien is er nog een of andere geile methode.
Had nou die klauwhamer gebruikt...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:25 schreef BrauN het volgende:
Hij is open! Ik had een soort sleutelhanger ringetje met een hamer bewerkt tot een redelijk recht stukje staal... Effe in dat gaatje porren en ik kon de klep open trekken.
Nu kan ik weer lekker luisteren naar Rini van der Heijden!
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |