Ja, kwaliteitstopics worden heden ten dagen niet altijd herkend, hierdoor houd jij dit topic nog even open (hoop ik) en zul je zien wat een daverend succes dit gaat opleverenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:16 schreef Stofje het volgende:
Dus je knuffelt me uit angst?
Bwheheh. Loohooser. [afbeelding]
Méén de knuffel en ik overweeg het topic open te laten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:18 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ja, kwaliteitstopics worden heden ten dagen niet altijd herkend, hierdoor houd jij dit topic nog even open (hoop ik) en zul je zien wat een daverend succes dit gaat opleveren![]()
ONTOPICquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Méén de knuffel en ik overweeg het topic open te laten.![]()
Ga eens ontopic jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Méén de knuffel en ik overweeg het topic open te laten.![]()
Dan ga je maar naar moemoe toe, hier begin ik niet aanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Smoel houden!Ik wil écht geknuffeld worden, zonder bijbedoelingen.
hmm dit had ik niet ingecalculeerd, ik maak wel een kloon aan op Snakey te knuffelenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:25 schreef Stofje het volgende:
Snakey, ik mag dit topic niet sluiten, pure chantage. Dus, eh... je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:25 schreef Stofje het volgende:
Snakey, ik mag dit topic niet sluiten, pure chantage. Dus, eh... je begrijpt wat ik bedoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |