wat is dit nu weerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:06 schreef puNxje het volgende:
waarom koop je dan ook niet gewoon 43 , het verschil merk je toch echt niet met 42
Jawel, want 41 is kleiner als 42, dat voel je wel, niet dat 43 groter is als 42... dus...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:22 schreef Nawien het volgende:
[..]
wat is dit nu weer![]()
Als je het verschil tog niet merkt kan TS vast 41 dragen.
Want jeh, 42 of 41, tog geen verschil![]()
Kneus, je hebt gewoon de verkeerde besteld. Op die site, kun je kiezen tussen een viertal maten 42, te weten: narrow, medium, wide en extra wide. Dus niet zo huilen en op naar Scapinoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:49 schreef 12knarf het volgende:
Ik denk ik ga schoenen bestellen vanuit de VS, omdat ze hier in Nederland niet te krijgen zijn, alleen in de verkeerde kleur. Ik dus in de winkel ff schoen in de verkeerde kleur gepast, prima maatje 42 heb ik nodig.
Ik ga dus ff online mn schoenen bestellen, bestel US maat 8, Euro 42 (zo staat het op de site..). Ik 6 weken gewacht op mijn schoenen, zijn ze er eindelijk. Ik helemaal in mn sas..dus ik trek die schoen aan.
Auw, zijn die schoenen te krap. Blijkt dus dat ze maat 41 1/3 hebben opgestuurd..zou het me 30 euro kosten om weer naar de VS te sturen en hun de goeie maat op laten sturen. Tyf maar op kut www.shoes.com. Jullie zetten verkeerde informatie online stelletje klerelijers.
Nu moet ik godverdomme naar de stad om nieuwe schoenen te kopen, want ze zijn echt nodig![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:06 schreef puNxje het volgende:
waarom koop je dan ook niet gewoon 43 , het verschil merk je toch echt niet met 42
+1 grammaticaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:25 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Jawel, want 41 is kleiner als 42, dat voel je wel, niet dat 43 groter is als 42... dus...
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:06 schreef Skv het volgende:
Welke schoenen zijn dat dan?
Ehmm.. dat slaat op de breedte maten, niet op de lengtemaat. TS kon bijv. een extra wide bestellen, dan had hij lekker ruim zittende schoenen die nog steeds te klein waren.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:27 schreef LENUS het volgende:
[..]
Kneus, je hebt gewoon de verkeerde besteld. Op die site, kun je kiezen tussen een viertal maten 42, te weten: narrow, medium, wide en extra wide. Dus niet zo huilen en op naar Scapino![]()
Ik heb er anders nooit problemen mee gehad. En ik moet wel want mijn maat is in NL niet goed verkrijgbaar en als ze er wel zijn zijn ze veels te duur. Dan is over laten komen uit de VS nog velen malen goedkoper.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:29 schreef Viking84 het volgende:
hoe kansloos, schoenen kopen in de VSJe moet natuurlijk ook nooit iets via internet kopen wat je eerst moet passen hè. Dan krijg die ellende. Laat dit een les voor je zijn!
als het te krap zit voel je het duidelijk merkbaar , als je een stuk over hebt nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:22 schreef Nawien het volgende:
[..]
wat is dit nu weer![]()
Als je het verschil tog niet merkt kan TS vast 41 dragen.
Want jeh, 42 of 41, tog geen verschil![]()
Meen je dat nu echt?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:45 schreef puNxje het volgende:
[..]
als het te krap zit voel je het duidelijk merkbaar , als je een stuk over hebt niet![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:24 schreef Gallorini het volgende:
Verkapt zie-mij-schoenen-uit-Amerika-bestellen topic.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |