Minder dan de rente bij internetsparen kan bijna nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:18 schreef Herkauwer het volgende:
Dat kan ook, moet je het niet op internetsparen zetten maar op een gewone spaarrekening met minder rente. En dus niet zeuren en lees de voorwaarden maar eens door
Zeikerd
Wel op je plusrekening en renterekening. En dan kan je wel meteen over je geld beschikken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Minder dan de rente bij internetsparen kan bijna niet
Tsja je kunt ook zorgen dat je altijd voldoende hebt op je gewone rekeningquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:22 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Wel op je plusrekening en renterekening. En dan kan je wel meteen over je geld beschikken.
Dat ook ja. Ik vind het altijd zo goedkoop om te gaan zeuren om niets. Dat zijn nou eenmaal de voorwaarden voor internetsparen en daarom krijg je daar een hogere rente.... Het is momenteel maar 2,50%, maar daar heb je de voorwaarden voor geaccepteerd en weet je dus dat je daar rekening mee moet houden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Tsja je kunt ook zorgen dat je altijd voldoende hebt op je gewone rekening
Ja, daar gaat het me dus om.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:46 schreef 3rdStrike het volgende:
Bij de Rabo is het geld van mijn internetspaarrekening binnen 2 seconden overgezet naar m'n normale rekening![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:18 schreef Herkauwer het volgende:
Dat kan ook, moet je het niet op internetsparen zetten maar op een gewone spaarrekening met minder rente. En dus niet zeuren en lees de voorwaarden maar eens door![]()
Van gewone girospaarrekening naar giro duurt ook nog een werkdag, met internetsparen duurt het zeker twee werkdagen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:22 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Wel op je plusrekening en renterekening. En dan kan je wel meteen over je geld beschikken.
Maar bij rabo heb je weer zo'n lomp apparaat nodig om te werken met internetbankieren.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het me dus om.
Bij Rabo kan het allemaal wel maar bij mij niet
Dat is niet waar dit is meteen verwerkt, ik heb net namelijk nog geld overgemaakt van mn ene rekening naar mn andere en dit word METEEN verwerkt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:54
Van gewone girospaarrekening naar giro duurt ook nog [b]een werkdag
Ja, ik moet mn moeder ff 150 euro overmaken zodat ze in de stad wat voor me kan kopen (ik moet zelf werken).quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:05 schreef method21 het volgende:
[..]
Dat is niet waar dit is meteen verwerkt, ik heb net namelijk nog geld overgemaakt van mn ene rekening naar mn andere en dit word METEEN verwerkt.
Het is wel waar.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:05 schreef method21 het volgende:
[..]
Dat is niet waar dit is meteen verwerkt, ik heb net namelijk nog geld overgemaakt van mn ene rekening naar mn andere en dit word METEEN verwerkt.
Dan heb je ongeveer 500 euro spaargeldquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, ik moet mn moeder ff 150 euro overmaken zodat ze in de stad wat voor me kan kopen (ik moet zelf werken).
Voer je die kutopdracht in, omdat ik niet genoeg meer op mn gewone rekening had staan.
En dan word ie ingeplanned voor aanstaande dinsdag
Heel relaxed. Staat het er woensdag pas op ofzo.
En het is toch godverdomme mijn geld? Voor die rente hoef je het ook niet te doen, over het gehele afgelopen jaar wel 12 euro gekregen![]()
Waar is die tijd met 7% rente?
Nee, ik had eerst 1000, dat is allemal opgegaan in mn vakantie, en toen weer langzaam begonnen met opbouwenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:16 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dan heb je ongeveer 500 euro spaargeld
yup, naar ABN AMROquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:31 schreef Robar het volgende:
Het blijft een SPAARrekening
En het is jouw fout dat je niet genoeg geld op je rekening hebt staan, niet de fout van de Postbank.
Postbank heeft nu eenmaal gekozen voor deze werkwijze, leer ermee leven of stap over.
Ach, Postbank kiest voor batch verwerking, anderen kiezen voor directe overschrijving.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
yup, naar ABN AMROdaar kun je met internetbankieren je geld direct overmaken
Mwoah, ik heb al zeker een jaar geen enkel probleem met de beschikbaarheid.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:04 schreef baarti het volgende:
Gewoon naar de Rabobank gaan. geen gezeik, geld van spaarrekening idd direct op je betaalrekening, internetbankieren zowat altijd beschikbaar ( dat kun je van de postbank niet zeggen).
Ja, het is jouw verdomde geld, wat je in beheer legt bij de postbank, en die geven je straks meer terug dan je aan ze gegeven hebt, ze stellen daar alleen wat voorwaarde voor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |