dat antwoord ook prijsverschillen is appels met peren vergelijkquote:
omdat landen de zelfde currency hebben wil dat nog niet zeggen dat je het prijsniveau in landen 1:1 kunt vergelijken.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat antwoord ook prijsverschillen is appels met peren vergelijkzie hier de voordelen van de euro je kunt gelijk zien wat het in een ander land kost.
verder een beetje de cijfers gaan ontkennen.
nee maar het geeft wel een indicatiequote:Op maandag 23 januari 2006 17:39 schreef Aarde het volgende:
[..]
omdat landen de zelfde currency hebben wil dat nog niet zeggen dat je het prijsniveau in landen 1:1 kunt vergelijken.
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
* Het_hupt mompelt iets van monopolie en het verzet van het CBR tegen concurentie
zoals hierboven aangegeven kost een B-examen 83,??. De rest is voor de rijschool.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:12 schreef Gronnaephos het volgende:
Examinatoren kunnen best subjectief zijn jah.. Ik was afgelopen vrijdag ook gezakt (op zich wel terecht, mijn besluitvaardigheid was nog iets beneden niveau) en toen ik die avond mijn oom sprak, hadden we het nog even daarover. Hij zei bijvoorbeeld dat hij in 1982 met zijn eerste motorexamen was gezakt omdat hij 'nog lang niet genoeg motor-gevoel' had volgens de examinator. Mijn oom is er één die kan rijden als een coureur (kon op z'n 12e ofzo al beter autorijden dan z'n zus van 18) en is, geloof het of niet, in datzelfde jaar, '82, nog motorcross-kampioen geworden van Nederland
Ik bedoel maar.
Ik vind ook echt dat het CBR veel geld durft te vragen voor hun diensten, 160 euro (of meer?) voor een rij-examen van 30 minuten, 30-40 euro voor een theorie-examentje, 140 euro ofzo voor een tussentijdse toets... Het moet niet veel gekker worden natuurlijk![]()
Sickquote:Op maandag 23 januari 2006 20:29 schreef Aarde het volgende:
[..]
zoals hierboven aangegeven kost een B-examen 83,??. De rest is voor de rijschool.
Bij mij was het eerste examen 200 euro.. de volgende waren 180 euro!!quote:Op maandag 23 januari 2006 17:01 schreef Repeat het volgende:
[..]
189 euro kost het hier trouwens.... weet niet hoe erg jij genaaid wordt
Het CBR zal haar machtspositie wel weten te behouden.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:46 schreef Cage333 het volgende:
http:// www.crimineelbureaurijvaardigheidsbewijzen.nl
UNITE tegen het CBR!
Als je altijd maar met de macht mee gaat, gebeurt er niks.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:48 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het CBR zal haar machtspositie wel weten te behouden.
Nee niet 1 op 1. Maar tussen bv Engeland, Nederland en Belgie kan je prima vergelijken.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:39 schreef Aarde het volgende:
[..]
omdat landen de zelfde currency hebben wil dat nog niet zeggen dat je het prijsniveau in landen 1:1 kunt vergelijken.
dus tochquote:Op zondag 17 juni 2007 20:27 schreef Cage333 het volgende:
MAAR NU HET ALLERERGSTE:
De kandidaat die van een rijschool kwam die zich niet apart had laten inschrijven bij het CBR zou een “NULLENCODE” krijgen of te wel ------00------
De examinator heeft normaal de “E” van eerste keer of de “H” van herhaling op zijn examenkaart staan. Echter met een “NULLENCODE” was door de “DENKTANKLEDEN “ afgesproken dat deze kandidaten “NIET EXAMENRIJP” waren, met andere woorden ZAKKEN !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |