Jong ik zeg toch dat ze iets tegen haar vriendin zei.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:18 schreef mcDavid het volgende:
ze had een T-shirt met de tekst "ik ben belg" aan
dat je het meteen aan dr zag, snorfietsjostiquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jong ik zeg toch dat ze iets tegen haar vriendin zei.
Jah ik zag het aan hun. Maar om te checken of het echt zo was moest ik natuurlijk ff horen wat ze zeiden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat je het meteen aan dr zag, snorfietsjosti
moet je eens zeggen;quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jah ik zag het aan hun. Maar om te checken of het echt zo was moest ik natuurlijk ff horen wat ze zeiden.
Slimme reacties
Mag ik niet zeggen voor me moederquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
moet je eens zeggen;
Mag ik u eens fijn van uw bakkes ontdoen ?
dan doe je het achter je moederquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen voor me moeder
meestal zie je dat aan hun roze nijntjes sokken hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:25 schreef zoalshetis het volgende:
bij kampers heb je dat ook. nog voordat ze hun mond open doen.
en kettingen, manier van lopen, manier van producten in hun jas stoppen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
meestal zie je dat aan hun roze nijntjes sokken he?
manier van producten in hun jas soppen las ikquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en kettingen, manier van lopen, manier van producten in hun jas stoppen.
(shit weer iets gemist)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:28 schreef Sebasser het volgende:
Als je dat kuttige topic met een of ander verwend lekker menshad gelezen weetje waar dit over gaat
Ahum, maar sommige belgische meisjes zijn echtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:17 schreef Maikuuul het volgende:
Maar over het algemeen zijn de meeste belgische vrouwen wel dom :/ das dan wel weer zo.
ze neuken fijn en kreunen goed. maar zodra ze de bakkes opendoen is het hommeles.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ahum, maar sommige belgische meisjes zijn echt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |