Wat een puinhoop idd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 07:50 schreef YellowDog het volgende:
misschien een idee om hier alle 'offtopic troep' weg te halen?
[TK] Trendy blauwe LED riem... Leuk voor in de disco!
Tis geluktquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:57 schreef MaceNL het volgende:
kan [TK] Oudere Pc spellen misschien even de OP veranderd worden met de laatste post ?
U vraagt, wij draaien.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:02 schreef Bond het volgende:
Ehm kan iemand de TT veranderen in:
The Lord of the rings: Two towers (Nog in Seal) 2 disc
Dit topic: [TK] Lord of the Rings (Nog in Seal) 2 disc
Wrom eigenlijk?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
[TK] Friends DVD-collectie
hij zit op slot, maar zou je de sluitpost willen veranderen in verkocht en afgeleverd?
En ik heb het er nogmaals ingezetquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
ah shit, kijk eens aan
nee, dan is het ok
NP hoor; ik zit hier tochquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben net pas thuis, verder niks meer gelezenzag alleen het slotje
Dus er zijn 3 mods voor 1 slowchat topic waar nooit iets te modden valtquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:49 schreef woutabest het volgende:
Mijnheer Tobbes, vanwaar denkt u dat de slowchat in het leven is geroepen? Ze hebben echt mijn titel niet veranderd omdat ze dat nodig achtten hoor.
Ieder zn meug hèquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:36 schreef Tobbes het volgende:
Lieve mods,
Wat is er leuk aan het zijn van V&A mod? Een mod-schap waar je maar moet doen wat users willen; eigen inzicht niet nodig is; en waarbij je nooit kunt deelnemen en intreden in een discussie.
Veel liefs,
Tobbes.
Hoi Tobbes,quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:36 schreef Tobbes het volgende:
Lieve mods,
Wat is er leuk aan het zijn van V&A mod? Een mod-schap waar je maar moet doen wat users willen; eigen inzicht niet nodig is; en waarbij je nooit kunt deelnemen en intreden in een discussie.
Veel liefs,
Tobbes.
Als ik antwoord geef, ga je om me lachenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:54 schreef Tobbes het volgende:
Geef eens antwoord ipv zo'n dooddoener![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |