Wat een geitenbreiers zijn het toch ook. Beetje met rozenblaadjes gaan strooien op openluchtperrons terwijl elders een ondergrondse beerput al jarenlang op verlossing wacht.quote:Lekker luchtje
Fijne lucht moet de sfeer op treinstations verbeteren. En om te weten of dat werkt, voeren de Nederlandse Spoorwegen op het station in Deventer een proef uit. "Geur kan prettig stemmen. We verspreiden daarom verschillende geuren om de reacties van reizigers te peilen", bevestigde een woordvoerster van de NS een verhaal in regionale krant De Stentor. Op het station in Arnhem is eerder een geurtest afgeblazen toen bleek dat de lucht daar niet bleef hangen. Het station in Deventer is beter afgesloten, aldus de NS.
Dat is ook mijn punt: zelfs met de intercity komt die strontlucht naar binnen. Echt té erg.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:57 schreef ChicaneBT het volgende:
Een Intercity stopt daar niet eens man.
Slotje BAGGER.
Ik weet niet hoe jij dat kan ruiken, binnen een paar seconden vlieg je daar over dat station heenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:59 schreef Capa het volgende:
[..]
Dat is ook mijn punt: zelfs met de intercity komt die strontlucht naar binnen. Echt té erg.
Die geurtest moet dus naar Rijswijk alwaar de lucht wel blijft hangen.quote:Op het station in Arnhem is eerder een geurtest afgeblazen toen bleek dat de lucht daar niet bleef hangen. Het station in Deventer is beter afgesloten, aldus de NS.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:59 schreef Thrilled het volgende:
en dat station is niet toevallig omringd door weilanden ofzo?
nou geloof me het stinkt daar als de pest, zelfs als je erlangsraast.....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:00 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij dat kan ruiken, binnen een paar seconden vlieg je daar over dat station heen.
De geur ruik je ook eigenlijk pas als je net langs Rijswijk bent...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:00 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij dat kan ruiken, binnen een paar seconden vlieg je daar over dat station heen.
Gewoon... door mijn neus ademen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:00 schreef ChicaneBT het volgende:
1 keer met je ogen knipperen en je bent uit Rijswijkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:03 schreef Capa het volgende:
[..]
Gewoon... door mijn neus ademen.
Kijk, ik lieg echt niet hoor. Die stank dring overal doorheen; ik heb OPRECHT medelijden met de mensen die dagelijks op dat perron op hun trein moeten wachten.
Het gaat mij vooral om de mutserigheid van zo'n quasi-positivo marketingbericht. Dat snolletje dat doet alsof ze het wiel heeft uitgevonden: "Geur kan prettig stemmen."quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:04 schreef ChicaneBT het volgende:
1 keer met je ogen knipperen en je bent uit Rijswijk.
Omdat jij 2 seconden een nare geur in je neus hebt, daarom doen ze er niks aan!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:21 schreef jna het volgende:
Topic starter heeft gelijk. ik zal nadere uitleg geven
Ik moet zelf ook iedere dag van Den Haag naar Rotterdam en je ruikt het inderdaad ook in de intercity, hoe snel deze ook gaat.
Het was pas ook op tv west, het is dus grondwater wat die geur geeft (station rijswijk ligt onder de grond). Helaas doet Rover er niks aan omdat er geld te weinig is ofzo.
Klopt, alsof de duivel diarree heeft.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:23 schreef jna het volgende:
Het is trouwens meer een rotte eieren geur vind ik persoonlijk.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:23 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Omdat jij 2 seconden een nare geur in je neus hebt, daarom doen ze er niks aan!
en ruikenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:32 schreef lipje het volgende:
t is het grondwater wat ergens tussen de keerwanden doorlekt. Op het perron richting rotterdam kan je dit altijd goed zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |