Een simpele poll naar aanleiding van het bovenstaande uit [HOMO] 1567].quote:Veel coming out films hebben een soortgelijk plot. Waarom moet er altijd een flikkertje zijn dat verliefd wordt op zn beste vriend? Waarom is er nooit een film over een jongen die zijn sexuele gevoelens voor mannen ontdekt en vervolgens ernaar handelt. Je kan denken aan het bezoeken van gelegenheden voor homo's of aan experimenteren op sexueel vlak.
die scriptschrijvers denken kennelijk allemaal dat jongens zo ontdekken dat ze homosexuele gevoelens hebben. Ik was dus zooooo niet verliefd op mn beste vreind
Het verhaal kan wellicht mooi zijn, maar het gaat mij om dat kleine element: verliefd worden op je beste vriend.
We kunnen een poll maken van de vraag of 1 van de gays hier verliefd is geworden op zn beste vriend
dr zit een knop "vorige" op je browserquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:20 schreef BB_Koning het volgende:
Ik bedenk me zojuist dat ik niet weet hoe ik een poll moet maken, dus nog niet reageren, ik ga dat uitzoeken en ik meld wel wanneer ik dat weet.![]()
![]()
Of op je hondquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:34 schreef RandomReader het volgende:
Waarom zou je verliefd worden op de politie?![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:34 schreef RandomReader het volgende:
Afgaande op de aanleiding voor deze topic kan je stellen dat die vraag niet relevant isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:41 schreef NJ het volgende:
En als je ooit verliefd bent geweest op je beste hetroseksuele vriendin dan telt dat zeker niet?
Lesbiennes zijn ook homoseksueelquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:41 schreef NJ het volgende:
En als je ooit verliefd bent geweest op je beste hetroseksuele vriendin dan telt dat zeker niet?
Lesbo's zijn stom, homo's zijn leukerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Lesbiennes zijn ook homoseksueel
Aha, het bekende will-and-grace verhaalquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:29 schreef wonderer het volgende:
Telt verliefd zijn op je homoseksuele buddy ook?
hij wou best hetero voor me worden, maar ik had al een betere partijquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha, het bekende will-and-grace verhaal![]()
Geniaalquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:34 schreef RandomReader het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |