abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 januari 2006 @ 23:17:48 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_34260952
Iemand Zembla gezien ?!

Vanavond hadden ze het onderwerp Kinderpr0n. Best wel schokkende resultaten eerlijk gezegd.
Vorig jaar sept/okt is een er wereldwijde oppakking plaatsgevonden ook in NL.
Veel hebben taakstraffen gehad en verplicht deelname praatgroep.

Wat tijdens de gesprekken naar voren kwam is dat ze het liefst naar 15/16 jarige kijken en verders niets. Maar vervolgens moesten deze pedos een Polygrafie(leugendetector) ondergaan.
Daar kwamen hele andere resultaten naar voren. Dat mensen die dus kidpron op internet bekijken vroeg of laat zich aan echte kindervergrijpt. En de cijfers zijn niet missijk 4 op 5 enzo. En dat gemiddelde leeftijd niet 15/16 is maar 4/5 .

Ze lieten zelfs zien als je een beetje in het wereldje begeeft dat je zonder enige moeite babyverkrachting kan downloaden. Ze lieten het ultragescrabbled uit.

Best wel schokkend wat er naar voren kwam. En tja de politie moet zich meer bezighouden met terrorisme.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_34261702
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:17 schreef Lambiekje het volgende:
Iemand Zembla gezien ?!

dat gemiddelde leeftijd niet 15/16 is maar 4/5 .
3 tegelijk van 7 jaar is ook 21

Nee, tis idd niet normaal.. echt ranzig.... En die gasten krijgen een boete en misschien wat voorwaardelijk en een taakstraf....

Asociaal... Bij dat soort dingen vind ik dat steniging of marteling ook weer terug kan komen
Helemaal kapot maken die gasten...
O+ BlaBlub O+
pi_34265178
Waarom is godverdomme die site van Erik de Laat nog online? De gore kinderverkrachter .

Wat is dat voor waardeloze provider die dat laat staan?
I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 07:25:50 #4
52357 Lambiekje
pi_34268250
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 01:05 schreef crackhead het volgende:
Waarom is godverdomme die site van Erik de Laat nog online? De gore kinderverkrachter .

Wat is dat voor waardeloze provider die dat laat staan?
Ja maar de turnvereniging(en) en de Efteling willen niet reageren op de zaak. Dus neem aan dat de provider het ook maat laat zo als het is.

Ik heb het idee dat wij als land meer bezig zijn met Terrorisme dan die soort misselijkmakende idioten op te pakken. En als je de cijfers er naast pakt wat gister gemeld is ... nou dan bestaat er echt wel een potentieel kans dat je kind bij het zwembad/park wordt meegenomen op een onwaakzaam moment. Het kan echt een paar tellen gebeurd zijn en weg.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_34268676
Heb net de aflevering gezien op uitzendinggemist.nl.
GADVERDAMME!!!
Op een gegeven moment zie je een filmpje (gelukkig zwaar ge-scrambled) van een 8 MAANDEN(!!!!) oude baby die word verkracht door een vent!!!

Die mensen moeten de stoel krijgen!!!!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 08:58:06 #6
52357 Lambiekje
pi_34268889
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 08:35 schreef mien-moeke het volgende:
Heb net de aflevering gezien op uitzendinggemist.nl.
GADVERDAMME!!!
Op een gegeven moment zie je een filmpje (gelukkig zwaar ge-scrambled) van een 8 MAANDEN(!!!!) oude baby die word verkracht door een vent!!!

Die mensen moeten de stoel krijgen!!!!
Ik voelde me best wel naar na het programma ...
pi_34270973
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 08:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik voelde me best wel naar na het programma ...
Nou je bent niet de enige.
Bah, wat een vieslakken.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:09:04 #8
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_34277737
Wat een smerige kankerapen. Even een 8 maanden baby verkrachten. Deze mensen zouden direct de kogel moeten krijgen. Wat een gore smeerlappen.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')