quote:Kernwapens in Nederland - Volkel
Op de Vliegbasis Volkel in Noord-Brabant liggen nog altijd Amerikaanse kernwapens opgeslagen in NAVO-verband. Uit recentelijk verschenen publicaties van onderzoeksjournalisten komt naar voren dat het hierbij wel eens om meer wapens zou kunnen gaan dan het jarenlang geschatte aantal van 11, namelijk om 20. In heel Europa zou het dan gaan om 480 Amerikaanse kernwapens.
http://vredessite.nl/kernwapens/factsheet.html
versie november 2004quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is door iedereen geheim gehouden. Nederland moet niet werken aan atoomwapens. Atoomwapens zijn onmenselijk. en is terroristisch. Gooi de Atoomwapens weg geef ze terug aan de terroristenland USA.![]()
![]()
Ah een beroeps activist.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:12 schreef Mauro het volgende:
Goh.
Ben je daar nu al achter?
Voor mijn werk ben ik op verschillende locaties geweest waar ze lagen.
een Achtergrond ( een documentaire )quote:
Zoek je een goed tweedehandsje voor je hobby??quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:12 schreef Mauro het volgende:
Goh.
kan je ze aan doenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:12 schreef Mauro het volgende:
Goh.
Je kunt je niet voorstellen wat voor veiligheidsmaatregelen er rond die dingen omgaat.quote:
tijdscode ? slot ? bewakers ?quote:
Ja joh, geef ze terug aan de land.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is door iedereen geheim gehouden. Nederland moet niet werken aan atoomwapens. Atoomwapens zijn onmenselijk. en is terroristisch. Gooi de Atoomwapens weg geef ze terug aan de terroristenland USA.![]()
![]()
Zelfs na de totale screening die ik heb moeten ondergaan (heel de familie) en alle pasjes die je krijgt voor de toegang, kom je nog nooit zo dicht in de buurt dat je ze ook maar kunt aanraken.quote:
Of ze moeten het verkopenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:16 schreef veer0318 het volgende:
[..]
Ja joh, geef ze terug aan de land.![]()
Ja, ome Bin wil ze wel over kopen!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Of ze moeten het verkopen
Nederland moet hier niet aan meedoen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |