Ik heb wel van vogeltjeslijmers gehoord, maar van kanariehakers?quote:[b]Op donderdag 19 januari 2006 23:00
[...]
* mrkanarie kijkt... verrek, je hebt gelijk, er zít óók nog een weerhaak aan. schande.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:06 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik heb wel van vogeltjeslijmers gehoord, maar van kanariehakers?
Als het iemand is die je niet mag, dan zat er een weerhaakje aan![]()
dan is die in ieder geval wel schoon.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:15 schreef Revelation het volgende:
Wees blij dat je die haak in je hand kreeg. Voor hetzelfde geld sta je je pik af te drogen en dan heb je een eikel piercing...
![]()
Komop, het is een vishaakje, geen harpoenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:26 schreef Maikuuul het volgende:
Wtfvoor hetzelfde geld veeg je je af he gek, je ganse rug kapot
Je zou toch maar eens flink hard drukken, en dan in je rug, oeeequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Komop, het is een vishaakje, geen harpoen![]()
Liever in je rug dan ergens andersquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je zou toch maar eens flink hard drukken, en dan in je rug, oeee
Praat niet zo engquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:15 schreef Revelation het volgende:
Wees blij dat je die haak in je hand kreeg. Voor hetzelfde geld sta je je pik af te drogen en dan heb je een eikel piercing...
![]()
Zou dat laagje eelt van het handjiven een door zuur gescherpte vishaak tegen kunnen houden om je helmpje te doorboren?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:47 schreef Nawien het volgende:
[..]
Praat niet zo eng![]()
Ik voel die haak me snikkel zo doorborenof nee wacht de mijne is gepanserd
![]()
Echt iets om trots op te zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:52 schreef Nawien het volgende:
Handjiven![]()
Ik hoor het al weer. Nee mn vrind, ik heb in meer kutjes geroerd dan dat jij hebt gehupt het_hupt
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |