abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34258794
quote:
Bron : peterbreedveld.com - Frontaal Naakt

Wie stopt Job Cohen?
door : Peter Breedveld

Stel, je bent de baas van een ziekenhuis. Eén van je chirurgen is bezig met een patiënt met een slagaderlijke bloeding. Iedereen ziet dat de patiënt aan het doodbloeden is. Maar het enige wat die chirurg doet, is een beetje deppen met een papieren zakdoekje.

Je bedenkt je geen fractie van een seconde, nietwaar? De stoethaspelende chirurg belandt met een boog op straat en je zorgt dat de patiënt als de donder de zorg krijgt die hij nodig heeft.

Waarom is Job Cohen nog steeds burgemeester van Amsterdam? De boel staat daar op springen, er zouden ‘Franse toestanden’ dreigen (waarmee niet wordt bedoeld dat we in Amsterdamse restaurants eindelijk fatsoenlijk worden bediend) en wat doet Job Cohen? Hij geeft de media de schuld:

De overlast is weliswaar ‘flink’ maar moet niet overdreven worden, vindt Cohen. “Ik begrijp de Marokkaanse jongeren wel die vinden dat ze niks goed kunnen doen bij de media”,

aldus de NRC van 18 januari. Juist ja, Marokkanen gooien ruiten in en Cohen rechtvaardigt in zijn nieuwjaarstoespraak alvast de rellen die straks zullen uitbreken, maar de media hebben het weer gedaan.

Ik constateer ook dat Cohen weigert kennis te nemen van het recente UvA-onderzoek waarin wetenschappelijk is aangetoond dat moslims in de Nederlandse media – inclusief De Telegraaf – vooral worden neergezet als onschuldige slachtoffers van de racistische, islamofobe autochtone Nederlander.
Cohen heeft begrip voor die Marokkaanse jongeren die Joden en homo’s terroriseren en dan klagen dat de media zo negatief is. De stadsdeelvoorzitter van Amsterdam Oud-Zuid, Emile Jaensch, loopt ook over van begrip voor homohatende en antisemitische jongeren, blijkt uit het Cohen-interview in de NRC. Het heeft geen zin tegen die jongeren op te treden, zegt Jaensch. Nee, meneer Jaensch, islamofobie-meldpunten instellen heeft zin! Slachtoffers van islamitische intolerantie uitschelden voor racisten en islamofoben heeft zin!

Cohen ergert zich eraan dat hij de burgemeester van de zachte lijn wordt genoemd. “Maar al drie, vier jaar geleden is een harde aanpak ingezet tegen criminele jongeren”, tekent hij aan. Weet u wat er is gedaan? Cohen legt uit: Er zijn groepen ‘gedragsgestoorde jongeren’ geïnventariseerd. Joepie! Weer een dik dossier erbij! Ik dacht al, wat is Amsterdam veilig opeens!

Job Cohen is een acuut gevaar voor ons land. Het lijkt wel of hij staat te popelen om ons uit te leveren aan onze beulen. Waarom stopt niemand deze gek? Haal hem daar weg, voor het te laat is! Doe dan toch wat! Iemand!
Met deze hartekreet ben ik het volkomen eens: die man is de ergste ramp die Amsterdam kon overkomen.

De rellen die hij voorspelt zullen er komen en onnozele Job is de grote voorbereider: hij is bezig de onststekingen te plaatsen die straks nodig zijn om een enorme geweldsexplosie te veroorzaken.

Opm DH : Opmaak aangepast + bron vermelding

[ Bericht 7% gewijzigd door Drugshond op 20-01-2006 04:20:30 ]
pi_34263054
De media die veroorzaakt alles

er is niks gebeurd enkel een incident . De media maakt het tientallen malen erger
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_34263656
Och laat hem nou. Hij is lekker de boel bij elkaar aan het houden..
eeeh
  vrijdag 20 januari 2006 @ 00:29:05 #4
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34264073
Dankzij Job Cohen maken Douwe Egberts en Pickwick gouden tijden door, dus laat hem.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_34264196
Kan een burgermeester eigenlijk uit z'n ambt gezet worden??
Cohen lijkt mij wel een kandidaat met z'n wanbeleid.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  vrijdag 20 januari 2006 @ 04:51:08 #6
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_34267984
Opgezocht wie Peter Breedveld is. En inmiddels weet ik iets meer waardoor ik het topic gesloten heb. Ik wil best over de problematiek in A'dam praten maar niet na aanleiding van een column van een cyber stalker met twijfelachtige extr. rechtse signatuur. Daar zijn niet nader te noemen andere flora beter in.

Je mag proberen te overtuigen in NWS-FB of mijn beslissing juist is. Anders blijft dit topic gesloten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')