SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:32 schreef Guilin het volgende:
Iets met die kleuren bij 8
Er staat ook nog, the name keeps getting darker en het plaatje heet "E".
Ik snap het plaatje niet echt, wat moet het voorstellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-
023100, hoe bedoel je dat.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:36 schreef Flibble het volgende:
Een E akkoord is 023100, misschien hebben we daar wat aan...
Moeilijk uit te leggen als je geen gitaar voor je hebt.. het heeft te maken met de positie van je vingers op de snaren.quote:
Puzzel maar, de meeste hints of antwoorden staan in het vorige deel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:41 schreef NiteSpeed het volgende:
Geef de url maar van dat akkoord, ik speel gitaar.
Hoe kom je daarbij dan, er staan toch geen cijfers op een gitaar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:45 schreef Flibble het volgende:
Nee wacht 's... de E is 022100
Nee maar je telt gewoon vanaf het eerste metalen stukje (weet niet hoe dat heet, je weet wel waar je je vinger op doet). Dus de 1e snaar blijft los, de 2e snaar wordt op het 2e metalen stukje vast gehouden, de 3e snaar ook, enz...quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:46 schreef Guilin het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij dan, er staan toch geen cijfers op een gitaar.
rare dingen. ik heb een paar jaar op gitaarles gezeten en ik snap niks meer van. eerder wel maar ik vond het saaiquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:46 schreef Guilin het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij dan, er staan toch geen cijfers op een gitaar.
{o,o}
|)__)
-"-"-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |