Ja maar ik zie haar dus zo weinig.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:08 schreef Copycat het volgende:
Ik kreeg net toevallig een melding dat iemand me wilde toevoegen. De naam kon ik niet thuisbrengen en dan is het 'jammer, maar helaas'.
Ik vind het persoonlijk een beetje kansloos. Probeer het dan eerst irl.
Nu ja, als je je MSN-nick in je profiel hebt staan (niet in jouw geval dus, maar in het algemeen) dan kun je ervan uitgaan dat je mensen in je lijst krijgt die je hier op het forum zijn tegengekomen natuurlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:08 schreef Copycat het volgende:
Ik kreeg net toevallig een melding dat iemand me wilde toevoegen. De naam kon ik niet thuisbrengen en dan is het 'jammer, maar helaas'.
Ik vind het persoonlijk een beetje kansloos. Probeer het dan eerst irl.
Was jij het???quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:09 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ga altijd msn spaces af op zoek naar msn namen![]()
LOL! tuurlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:09 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ga altijd msn spaces af op zoek naar msn namen![]()
Nee natuurlijk nietquote:
Vandaar dat ik die dus inderdaad niet in mijn profiel heb staanquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nu ja, als je je MSN-nick in je profiel hebt staan (niet in jouw geval dus, maar in het algemeen) dan kun je ervan uitgaan dat je mensen in je lijst krijgt die je hier op het forum zijn tegengekomen natuurlijk.
Een vriendin van mij is daar weer een vriendin vanquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet![]()
Maar hoe kom je aan het adres?
Waarom wil je dr toevoegen?
Etc etc
Achtergrond informatie gaarne
Beetje laf en afstandelijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:14 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is daar weer een vriendin van
Ik vind haar gewoon een leuke meid, maar ik zie haar zelden en ik wil haar dus beter leren kennen.
Maar misschien is de manier van MSN toevoegen niet de juiste keuze.
Denk niet dat ze vaak 'lastig gevallen' wordt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:22 schreef visionnaire het volgende:
ik zie het probleem er niet zo van. maargoed ik weet niet hoe vaak meisjes lastig gevallen worden op deze manier. als dat zo zou zijn, zou ik er ook al wel snel genoeg van hebben denk ik.
bellen is echt geen optie, want ik zou niet weten wat ik zou moeten zeggen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Beetje laf en afstandelijk
In noodgeval mogelijk
Maar zoek dr liever op in het echt of bel dr
Kun je niet een spontane ontmoeting via die vriendin regelen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:18 schreef partyyboyy het volgende:
Dan zou de enige optie zijn, lang wachten totdat ik haar ooit weer tegen ga komen.
Ja een spontane ontmoetingquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun je niet een spontane ontmoeting via die vriendin regelen?
Komt ook stukken romantischer over!
![]()
Leuke meid:quote:"Da's toevallig! Nog een drankje van mij? Leuk jou weer eens te zien. Ik zat er zelfs nog heel even aan te denken je msnadres aan <insert naam gemeenschappelijke vriendin> te vragen. Maar dat vond ik bij nader inzien ook zo kansloos. hahaha. Nog eentje?"
Ik:quote:![]()
![]()
![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Jij vindt het dus weer niet 'not-done'.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:47 schreef Maeghan het volgende:
Ik zou diegene gewoon toevoegen en zeggen dat je haar leuk vindt en haar graag wat vaker zou zien, en dat je haar toegevoegd hebt omdat je haar zo weinig ziet. Da's wel het beste. Ik krijg vaak mensen op m'n msn die m'n msn adres "ergens" zeggen te hebben zien staan, die me "zomaar" toevoegen, om een beetje over "niks" te lullen (waar ze dan, blijkt meestal al binnen vijf minuten, toch wel weer seks mee bedoelen). Zodra iemand niet heel duidelijk kan aangeven waarom ie me heeft toegevoegd blokkeer ik 'm.
Ik ga dit eens aan de 'gemeenschappelijke vriendin' voorleggenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:50 schreef Copycat het volgende:
Nou, daar komt dus die gemeenschappelijke vriendin in beeld.
Zij spreekt met jou tijd en plaats af waar zij en die leuke meid een drankje gaan drinken, zonder uiteraard die leuke meid over de hidden agenda te informeren...
Enter partyyboyy:
[..]
Leuke meid:
[..]
Ik:
[..]
Ik heb nog nooit echt een 'goed' gesprek gehad met haar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:57 schreef devv05 het volgende:
Ligt er een beetje aan hoe goed je haar kent en hoe je aan haar adres gekomen bent. Als je gewoon een keer een leuk gesprek met haar gehad hebt en je hebt via via haar adres gekregen kun je dat gewoon eerlijk zeggen en lijkt me daar weinig mis mee, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |