Hij kan het wel aan, maar het werkt niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat is nu de waarheid , kan gb micro nu ook gb color aan
Alleen GBA cartridges is dus het antwoord, geen GB/GB Color.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat is nu de waarheid , kan gb micro nu ook gb color aan
oke is dat ook ontkracht , naja de micro is wel erg leuk voor er naast de dsquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:54 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Alleen GBA cartridges is dus het antwoord, geen GB/GB Color.
Als je die wilt kunnen spelen, zul je dus of een GBA of een GBA SP aan moeten schaffen.
DS kan óók géén GB cartridges afspelen, alleen GBA.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
oke is dat ook ontkracht , naja de micro is wel erg leuk voor er naast de ds
ja dat wist ik , in de eerste specificaties van de micro stond gba en gbc , deze is nu sporadisch te zien op internet dus er zijn 2 waarheden die rond zwerven , maar een gebruiker kan het het beste wetenquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:25 schreef philipnorth het volgende:
[..]
DS kan óók géén GB cartridges afspelen, alleen GBA.
Shame on you!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:55 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is er nou zo goed aan Final Fantasy? Ik heb er nog nooit 1 gespeeld
Misschien nu tijd om een van de beste Final Fantasy games aan te schaffen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:55 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is er nou zo goed aan Final Fantasy? Ik heb er nog nooit 1 gespeeld
Same here..quote:Op maandag 6 maart 2006 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik de toekomstige gameslijst voor de GBA bekijk zie ik nog maar 2 games die ik echt wil... FFV en VI. Daarnaast misschien Yggdra Union, maar dat hangt van de uitwerking ervan af. Van de games die uitzijn wil ik Drill Dozeren Tales of Phantasia nog. Maar dan? Dan houdt het op denk ik
http://gameboy.ign.com/index/release.html
Ik heb alleen een GB Classicquote:Op zondag 5 maart 2006 05:31 schreef knater het volgende:
[..]
Misschien nu tijd om een van de beste Final Fantasy games aan te schaffen?
http://www.lik-sang.com/info.php?category=143&products_id=5628&
Final Fantasy Tactics voor nog geen 16 Euro!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:VIDEOGAMESPLUS.CA
------------------------------------------------------
Order Number: ***
Detailed Invoice: https://www.videogamesplu(...)nfo.php?order_id=***
Date Ordered: Monday 09 January, 2006
Your order has been updated to the following status.
New status: Preorder Shipped
Please reply to this email if you have any questions.
Yupquote:
das mooi, ik ben misschien van plan om een (rode) micro aan te schaffen en mijn handheldgameverslaving weer wat aan te zwengelenquote:
Ik verwacht dat ze dan wel saampjes in hetzelfde vliegtuig zittenquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:35 schreef Laniboekje het volgende:
Mijn Tales of Phantasia is nu ook shipped.
Best apart idee eigenlijk!quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze dan wel saampjes in hetzelfde vliegtuig zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |