Ja, het gaat nu wel lekker. Gisteren baalde ik nog even omdat ik er van overtuigd was dat ik na een bossfight nog gesaved had, dat was dus niet zo. De boss was gelukkig nog goed te verslaan voor een tweede keer. Heb vandaag zelfs nog in het zonnetje in de tuin gezeten met mijn GBA'tjequote:Op zondag 9 april 2006 17:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wow, je schiet lekker opIk ga volgend weekend weer flink aan de ToP, mn GB Micro is het enige dat ik daar heb om te gamen en dan kan ik toch gezellig beneden zitten
GameFaqs is wat betreft de weg zoeken wel je vriend! Ik kon de locaties ook nooit vinden, even Ctrl. F in een walkthrough en ik kon weer verder.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben zo de weg kwijt in ToPIkmoet die spirits zoeken en heb de vuurspirit, maar earth en water... GEEEEEN IDEE
In mario en Luigi was je ook al te zwak voor de eindbaasquote:Op zondag 16 april 2006 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Helemaal nietAlleen in ToP... FFIV, DQVIII, ToL, allemaal prima gebalanceerd, maar ToP niet
En dan nog huilen dat die eindbaas zo moeilijk is ook.quote:Op maandag 17 april 2006 16:21 schreef Lexie het volgende:
[..]
In mario en Luigi was je ook al te zwak voor de eindbaas.
Klopt, maar die had (net als ToP eigenlijk) gewoon een minder gevechtssysteem. ToP hapert te veel en M&L2 was saaiquote:Op maandag 17 april 2006 16:21 schreef Lexie het volgende:
[..]
In mario en Luigi was je ook al te zwak voor de eindbaas.
http://www.noewatch.com/2(...)ed-explanations.htmlquote:Op donderdag 20 april 2006 11:20 schreef RaymanNL het volgende:
Komt wario ware twisted hier ooit nog uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |