dat zou je denken he, maar nee dit is de nederlands reincarnatie van Bob sagetquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:14 schreef Donnie.Darko het volgende:
Zo'n OP lokt nou niet bepaald uit tot discussie, maar goed
Ik kijk er af en toe naar, ik kan stiekem altijd wel lachen om de filmpjes. De naam gejat.. tja ik denk dat het de Talpa manier is van kijkers lokken.
En de presentator kan ik me zo gauw niet voor de geest halen maar hij kan nooit erger zijn dan Bob Saget
waarom zeg jij altijd de dingen die ik wil zeggen, maar dan eerderquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:15 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Kut programma's zijn dat!
Een bandje lach salvo's plakken onder een filmpje waarbij een kind levens gevaarlijk uit een
stoel/vensterbank/boom pleurt! Verzin wat beters!![]()
Geen idee!quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom zeg jij altijd de dingen die ik wil zeggen, maar dan eerder
Er zaten maar een paar bij die ik echt grappig vond, dat is wel weer jammer.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:19 schreef S-Two het volgende:
Die reclames uit andere landen waren wel grappig, of was dat niet uit dat programma? Zapte er toevallig langs, die presentator mag idd wel heel snel (insert: doodverwensing).
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
HAHAHA een hond springt naar een bal![]()
![]()
![]()
![]()
MAAR HIJ KAN HEM HEUL NIET VANGEN![]()
![]()
EN NU VANGT HIJ HEM WEL EN HIJ KNAPT ZO UIT MEKAAR HAHAHAHAHAH![]()
wel een goed jaarquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:13 schreef MaRySe het volgende:
Dat is zó 1964
ja dat zeg ik dus!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:51 schreef Verbal het volgende:
Ik vind die homevideo's het leukste dat Talpa uitzendt. Wel sip dat ze filmpjes van vorige week eeuw herhalen.
V.
Ja, maar ze herhalen dus de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |