Ja kijk, die bedoelde ik dus. Daar is dit een regelrechte rip van maar dan nog een tandje opgevoert, wat er dus op neer komt dat het nog wel wat zieker mocht zijn...quote:
Date My Mom is ook aardig ranzig.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:04 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ja kijk, die bedoelde ik dus. Daar is dit een regelrechte rip van maar dan nog een tandje opgevoert, wat er dus op neer komt dat het nog wel wat zieker mocht zijn...
Wat is er ranzig aan Date My Mom?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:07 schreef Furious het volgende:
[..]
Date My Mom is ook aardig ranzig.
Des te meer rancid, des te populairder tegenwoordig ofzo.
Binnenkort krijgen we nog goreflick en faces of death op TV.
quote:
Milfs! hoop ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:09 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Wat is er ranzig aan Date My Mom?
]quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:59 schreef YellowLedbetter het volgende:
Veronica heeft weer een nieuw pulp programma hoor. Ik weet niet of er zo al een topic over is maar na ff vlug zoeken kon ik het zo niet vinden dus ik dacht zo van, iemand moet er toch over gaan klagen dus dan doe ik dat.
Het zit dus zo, in de stijl van dat ene programma waarin een of ander wijf de homo's uit een groepje moet pikken en uiteindelijk een hetero overhouden moet een of ander wijf hier dus haar biologische vader uit een groep van weet ik veel 8 mannen ofzoIk ben niet zo snel ergens van onder de indruk maar dit getuigt toch wel van enige wansmaak van veronica en ze zijn er nog trots op ook.... 'Fox durft het niet uit te zenden, maar veronica heeft wel de ballen' Dikke puke
het hele idee is nogal mensonterend....wat een zieke pulp is er tegenwoordig toch op tv
![]()
Ey, heb je het nou tegen mij? Want ik kijk die shit niet hoor, ik zag er alleen zo'n zeg maar reclamestukje van in de reclame.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:33 schreef B_BOY het volgende:
tis gewoon nutteloos maar dat jij het kijkt zegt genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |