abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34252224
Veronica heeft weer een nieuw pulp programma hoor. Ik weet niet of er zo al een topic over is maar na ff vlug zoeken kon ik het zo niet vinden dus ik dacht zo van, iemand moet er toch over gaan klagen dus dan doe ik dat.

Het zit dus zo, in de stijl van dat ene programma waarin een of ander wijf de homo's uit een groepje moet pikken en uiteindelijk een hetero overhouden moet een of ander wijf hier dus haar biologische vader uit een groep van weet ik veel 8 mannen ofzo Ik ben niet zo snel ergens van onder de indruk maar dit getuigt toch wel van enige wansmaak van veronica en ze zijn er nog trots op ook.... 'Fox durft het niet uit te zenden, maar veronica heeft wel de ballen' Dikke puke het hele idee is nogal mensonterend....wat een zieke pulp is er tegenwoordig toch op tv
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_34252291
Ach, blijkbaar trekken zulke programma's wel kijkers. Daar gaat het nou eenmaal om bij de commerciėle zenders.
pi_34252391
Herken de homo-gehalte.
Ik post om het posten.
pi_34252446
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:03 schreef Furious het volgende:
Herken de homo-gehalte.
Ja kijk, die bedoelde ik dus. Daar is dit een regelrechte rip van maar dan nog een tandje opgevoert, wat er dus op neer komt dat het nog wel wat zieker mocht zijn...
pi_34252533
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:04 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Ja kijk, die bedoelde ik dus. Daar is dit een regelrechte rip van maar dan nog een tandje opgevoert, wat er dus op neer komt dat het nog wel wat zieker mocht zijn...
Date My Mom is ook aardig ranzig.

Des te meer rancid, des te populairder tegenwoordig ofzo.

Binnenkort krijgen we nog goreflick en faces of death op TV.
Ik post om het posten.
pi_34252555
Ik denk eerder dat ze het bij Fox niet uitzonden omdat het geen kijkers zou trekken
pi_34252594
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:07 schreef Furious het volgende:

[..]

Date My Mom is ook aardig ranzig.

Des te meer rancid, des te populairder tegenwoordig ofzo.

Binnenkort krijgen we nog goreflick en faces of death op TV.
Wat is er ranzig aan Date My Mom?
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:09:25 #8
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_34252597
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:07 schreef Furious het volgende:

[..]
faces of death op TV

Ik ben voor
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 januari 2006 @ 20:26:21 #9
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_34253216
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:09 schreef Donnie.Darko het volgende:

[..]

Wat is er ranzig aan Date My Mom?
Milfs! hoop ik
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zaterdag 21 januari 2006 @ 13:31:47 #10
138564 Robin28Hood
ing. appelschieten
pi_34307809
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:59 schreef YellowLedbetter het volgende:
Veronica heeft weer een nieuw pulp programma hoor. Ik weet niet of er zo al een topic over is maar na ff vlug zoeken kon ik het zo niet vinden dus ik dacht zo van, iemand moet er toch over gaan klagen dus dan doe ik dat.

Het zit dus zo, in de stijl van dat ene programma waarin een of ander wijf de homo's uit een groepje moet pikken en uiteindelijk een hetero overhouden moet een of ander wijf hier dus haar biologische vader uit een groep van weet ik veel 8 mannen ofzo Ik ben niet zo snel ergens van onder de indruk maar dit getuigt toch wel van enige wansmaak van veronica en ze zijn er nog trots op ook.... 'Fox durft het niet uit te zenden, maar veronica heeft wel de ballen' Dikke puke het hele idee is nogal mensonterend....wat een zieke pulp is er tegenwoordig toch op tv
]

Helemaal met je eens, maar.....volgens mij is de hele zooi gewoon in scene gezet.....!
As je je vader nooit hebt gekend en je wilt hem gaan vinden via zon programma, dan denk ik dat ik al weet waarom je vader weg is gegaan.....>> mams had haar zeker laten vallen toen ze op de gang liep richting het bedje!!...

Zucht... tis jammer dat dit soort programma's nog kijkcijfers hebben ook..

De appel schiet ik ver van de boom
  zaterdag 21 januari 2006 @ 13:33:15 #11
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_34307863
tis gewoon nutteloos maar dat jij het kijkt zegt genoeg.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_34307907
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 13:33 schreef B_BOY het volgende:
tis gewoon nutteloos maar dat jij het kijkt zegt genoeg.
Ey, heb je het nou tegen mij? Want ik kijk die shit niet hoor, ik zag er alleen zo'n zeg maar reclamestukje van in de reclame.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 13:38:01 #13
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_34308023
in de reclame moet je zappe:p
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_34308090
ja, ik was net te laat
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:27:22 #15
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34311547
zulke programma's kijk ik gewoon niet.. die zijn te onzinnig voor woorden
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_34317477
En toch besteed je er enige woorden aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')