Tering Mordra, kun je mij er niet gewoon één keer buiten laten en je frustraties op je moeder uitleven ofzoquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:13 schreef mordradead het volgende:
[..]
Roy:
O wat super leuk zeg! Ik hoop dat ik ook een 8 haal op bouwhetvliegtuigtandheelkunde tentamen
Aww Roy tochquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tering Mordra, kun je mij er niet gewoon één keer buiten laten en je frustraties op je moeder uitleven ofzo![]()
neequote:Op donderdag 19 januari 2006 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tering Mordra, kun je mij er niet gewoon één keer buiten laten en je frustraties op je moeder uitleven ofzo![]()
Je bent dan ook wel een vervelend kutjong.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:12 schreef mordradead het volgende:
[..]
hehe, ze happen altijd maar weer he
Serieus gastquote:
oude tijden herlevenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus gastZielige ventjes als jij hebben werkelijk niets toe te voegen. Je kan jezelf wel kwaliteitsuser noemen, maar er is werkelijk niets goed aan je.
Soms ben ik het hier wel mee eensquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus gastZielige ventjes als jij hebben werkelijk niets toe te voegen. Je kan jezelf wel kwaliteitsuser noemen, maar er is werkelijk niets goed aan je.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:30 schreef mordradead het volgende:
Worms op de DS is vele malen toffer.
Ik weet nog niet of ik m ga halen, het lijkt me erg leuk maar het is zo zonde dat er geen online optie in zit.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:34 schreef Thomper het volgende:
Worms op de DS koop ik natuurlijk ook. Wormen voor elk weldoorvoed mensch.
Ook als ie niet online gaat?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:34 schreef Thomper het volgende:
Worms op de DS koop ik natuurlijk ook. Wormen voor elk weldoorvoed mensch.
Team 17 kreeg veel te laat online devkits omdat ze die vergeten waren aan te vragen, dus hij gaat niet online. Ik koop hem toch ja.quote:
Echtwaar?!quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:31 schreef Thomper het volgende:
[..]
Team 17 kreeg veel te laat online devkits omdat ze die vergeten waren aan te vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |