abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34248818
Ik heb een Philips HDD120- mp3 speler van 20 Gb liggen. Deze gebruik ik
eigenlijk niet meer vanwege het feit dat ik een iPod heb gekocht.

Het apparaat is in goede staat en nog binnen de normale garantie-periode, hij is nog niet
eens 2 maanden oud en kassabon zit erbij.

Er zit een Dixons Garantieplan Plus bij dat de mp3 speler verzekert tegen diefstal, waterschade enz. voor 3 jaar en dat NAAST de normale fabrieksgarantie. Je bent dus altijd verzekerd en dit garantieplan Plus geldt over de hele wereld.

Ik verkoop de mp3 speler voor ¤200,-

De mp3-speler kost in de winkel zo'n ¤ 246,- en het Dixons Garantieplan Plus kost ¤44,- dus bij elkaar ¤290,- Dit scheelt je dus ¤90,- terwijl deze mp3-speler nog niet eens 2 maanden oud is en ook gewoon garantie heeft plus ene aparte verzekering.

De volgende onderdelen zitten ingesloten bij de Philips HDD120:

- Originele Philips koptelefoon (nog nooit gebruikt)
- Afstandsbediening (via koptelefoon)
- HDD120 (de mp3-speler zelf met 20 Gb)
- CD-Rom met Installatie Software (nog helemaal nieuw, 1 keer gebruikt)
- Origineel Philips beschermhoesje (tegen krassen, stoten enz.)
- USB Kabel (om met de computer te verbinden)
- Net-adapter (om de mp3-speler op te laden en/of via stroom te luisteren)
- Handleidingen en ander materiaal (beschrijvinger over de werking enz.)
- Kassabon
- Dixons Garantieplan Plus dat nog 3 jaar geldig is. (voor evt informatie kun je de Dixons site bezoeken of mij mailen)

Alle onderdelen zijn nog in originele staat en zijn niet ouder dan 2 maanden oud
(26 november gekocht!)

Voor evt. informatie en/of interesse mail naar: xander_niks@hotmail.com

Ik woon in Westervoort, Gelderland dus je kunt hem evt op komen halen als je in
de buurt woont.

[ Bericht 21% gewijzigd door De_Xander op 20-01-2006 18:11:34 ]
pi_34285608
Ik wil bij deze even reageren op wat iemand zei in mijn andere advertentie, want dat hij in de winkel 149 is niet waar.

Hij kostte 159 euro in de winkel en dat was een tijdelijke prijs, kijk alle sites/winkels enz. er maar op na. Dit apparaat is na die tijd in prijs verhoogd en bovendien kost een verzekering bij dixons 44,- extra.

Je weet wel 100% zeker dat bij diefstal een nieuw apparaat wordt vergoed en bij zand/water en alle andere schades eveneens een nieuw apparaat wordt geleverd. En dat voor 3 jaar. Dit apparaat kost tegenwoordig boven de 240,- nieuw in de winkel.

Bovendien is dit niet echt een tweedehands mp3-speler, in theorie wel, maar hij is maar een paar keer gebruikt en nog geen 2 maanden oud.

Dus dat gezeur over 149 wil ik niet meer horen want dat is dikke onzin.

p.s. voor ¤100,- euro doe ik het zeker niet.
pi_34287297
101
pi_34287883
doe is normaal
pi_34287944
will niet lullig doen
maar wat is dat een kutding
heb hem zelf gehad
vooral software is irritant
pi_34288646
dan had je een kutcomputer....want bij mij doet de software het perfect...sorry maar ik zie je probleem niet, owja en de volgende die iets doms wil zeggen hou je mond maar ff, bied of post niks...
pi_34288651
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:24 schreef Santello het volgende:
will niet lullig doen
maar wat is dat een kutding
heb hem zelf gehad
vooral software is irritant
haha voor mij geld hetzelfde
wel beetje rot voor het topic he zon opmerking
pi_34289030
hou je grote mond dan oowk....ik heb een redelijke computer en bij mij werkt alles perfect, niks te klagen...

ik weet niet waarom jullie dit zeggen, want ik heb geen zin in de hele tijd van die opmerkingen te krijgen, hou gewoon je klep als je niet geinteresseerd bent, losers...
pi_34313126
ok vergeet deze advertentie, kan iemand hem locken?
pi_34316067
"locken"

ga je weer een nieuwe openen
  zaterdag 21 januari 2006 @ 23:49:43 #12
3185 Adelante
To let it go now
pi_34329930
slotje hier, serieuze biedingen kunnen in ander topic
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')