Dus al zou je dit niet doen, kan je ook niet schieten? Dus in principe kan die gozer die bedreigd wordt, die gun gewoon wegslaan, omdat die gast toch eerst dat ding over moet halen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:14 schreef funkyskunkie het volgende:
Door de slede naar achter te trekken plaats je een kogel vanuit het magazijn in de "kamer", daarna kun je pas een schot afvuren![]()
Dat gedeelte is het Hollywood-effect waarschijnlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:17 schreef Kogando het volgende:
Door de haan naar achteren te trekken heb je daarna minder kracht nodig om de trekker over te halen, dat heet single action. De trekker hoeft dan ook nog maar een klein stukje. Het is dus eigenlijk onzinnig omdat je inderdaad toch wel kan schieten.
Ik vind het ook altijd belachelijk dat ze het wapen vaak pas doorladen als het echt spannend wordt. Een beetje slimmerik loopt gewoon met een doorgeladen wapen rond omdat het doorladen kostbare tijd kost wanneer je plotseling moet schieten.
Dan kun je ook niet schieten, maar als je bedreigd word met zo'n ding, zal ik het er niet opgokken, ga d'r maar vanuit dat ie geladen is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:15 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
Dus al zou je dit niet doen, kan je ook niet schieten? Dus in principe kan die gozer die bedreigd wordt, die gun gewoon wegslaan, omdat die gast toch eerst dat ding over moet halen?![]()
Dat is dus precies wat ik dacht!quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:17 schreef Kogando het volgende:
Door de haan naar achteren te trekken heb je daarna minder kracht nodig om de trekker over te halen, dat heet single action. De trekker hoeft dan ook nog maar een klein stukje. Het is dus eigenlijk onzinnig omdat je inderdaad toch wel kan schieten.
Ik vind het ook altijd belachelijk dat ze het wapen vaak pas doorladen als het echt spannend wordt. Een beetje slimmerik loopt gewoon met een doorgeladen wapen rond omdat het doorladen kostbare tijd kost wanneer je plotseling moet schieten.
Waarom lul jij nou weer wat anders dan Ko-nogwat?quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:18 schreef funkyskunkie het volgende:
[..]
Dan kun je ook niet schieten, maar als je bedreigd word met zo'n ding, zal ik het er niet opgokken, ga d'r maar vanuit dat ie geladen is.
Ho, ik had het dus wel over de slede! Dat zie je ze toch ook vaak doen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:19 schreef Kogando het volgende:
Volgens mij heeft de TS het over de haan (dat 'haakje' aan de achterzijde van het wapen) en niet over de slede (de hele bovenzijde).
Er is verwarring of je het over de haan hebt of de hele bovenkant van het pistoolquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:19 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
Waarom lul jij nou weer wat anders dan Ko-nogwat?![]()
Ow dus toch.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:19 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
Ho, ik had het dus wel over de slede! Dat zie je ze toch ook vaak doen?![]()
Als je de slede naar achteren trekt dan schuift er een patroon uit de houder in de kamer. Dat is dus iets anders ja, en wat ik dus als 2e beschrijf.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:19 schreef Toxic_nl het volgende:
Ho, ik had het dus wel over de slede! Dat zie je ze toch ook vaak doen?![]()
Ik weet nu al, waarom ze die 'haan' naar achter zouden halen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:20 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Er is verwarring of je het over de haan hebt of de hele bovenkant van het pistool
En komt die kogel er anders niet in? En hoe zit het met de 2de kogel? Moet je dat élke keer doen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:21 schreef Kogando het volgende:
[..]
Als je de slede naar achteren trekt dan schuift er een patroon uit de houder in de kamer. Dat is dus iets anders ja, en wat ik dus als 2e beschrijf.
slede: kogel ladenquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:21 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
Ik weet nu al, waarom ze die 'haan' naar achter zouden halen.
Nu een reden, al zouden ze de 'slede' naar achter halen, waarom ze dat doen?![]()
Volgens mij is dát het verschil tussen een 'gewoon' pistool en een halfautomatisch.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:21 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
En komt die kogel er anders niet in? En hoe zit het met de 2de kogel? Moet je dat élke keer doen?
Ik lul precies het zelfde, door de slede naar achteren te trekken span je automatisch de haan, dus dan plaats je een kogel in de kamer en staat de haan meteen naar achter waardoor je idd minder druk op de trekker hoeft te geven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:19 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
Waarom lul jij nou weer wat anders dan Ko-nogwat?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |